توسط حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حمید هاشمی در همدان صورت گرفت
کارکنان و شورای حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حمید هاشمی از خانواده معظم دانش‌آموز شهید سعید سلیمانی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۴۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حمید هاشمی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی در سپاه و بسیج در دیدار با خانواده این شهید سعید سلیمانی گفت: شهدا در نزد پروردگار از جایگاهی برخوردار هستند که علما و عباد به آن جایگاه نمی‌رسند.

علی زنگنه تصریح کرد: شهید با توجه به مقامی که دارد بدون حساب و کتاب وارد بهشت می شود و خانواده و دوستان خود را شفاعت می کند.

وی تاکید کرد: شورای حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حمید هاشمی از خانواده این شهید گرانقدر درخواست دارند که این عزیزان را دعا کرده و برای آنها طلب مغفرت کنند.

در ادامه این دیدار خواهر شهید سلیمانی افزود: شهید سعید سلیمانی در سال 47 به دنیا آمد و از همان کودکی مشتاق شرکت در فعالیت‌های فرهنگی بود.

وی اظهار داشت: این شهید بزرگوار در دبیرستان صدر مشغول به تحصیل بودند و پس از اینکه سال اول دبیرستان را به پایان رساندند به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

خواهر شهید سلیمانی تصریح کرد: پس از اینکه شهید سلیمانی در پادگان ابوذر کرمانشاه به شهادت رسید پدر ایشان نیز عاشق جبهه شدند و به جبهه رفتند به مقام شهادت رسیدند.

در پایان این دیدار حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حمید هاشمی از خانواده شهید تقدیر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات