خبرهای داغ:
تیم کارته دانشگاه آزاد اسلامی همدان جام سومی مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های آزاد سراسرکشور را که روز جمعه در ساری برگزارشد، بالای سر برد.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۰۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در پایان مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور که با حضور 180 کاراته کا از 26 واحد دانشگاه آزاد سراسر کشور به میزبانی واحد ساری برگزار شد تیم دانشگاه آزاد اسلامی همدان پس از تیم های البرز و گلستان به طور مشترک با تیم آذربایجان شرقی در رده سوم ایستادند.

در بخش کاتای انفرادی این رقابت‌ها، پیمان نظام اسلامی از استان البرز با برتری برابر بهنام قاسمی از استان تهران قهرمان شد و سالار خدائی از استان آذربایجان غربی و میلاد دلیخون از استان مرکزی به طور مشترک سوم شدند.

بهنام نجفی برای تیم همدان در وزن منفی 61 کیلوگرم، با برتری برابر سروش پورهاشمی از استان اصفهان در مکان نخست قرار گرفت و در وزن منفی 75 کیلوگرم علی مرادعلیان صاحب گردن آویز برنز شد.

در این دوره از مسابقات که از 9 تا 11 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزارشد تیم همدان را پیمان حصاری کارمند واحد همدان به عنوان مربی و امید طاوسی به عنوان سرپرست همراهی می کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات