خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: معلم‌ها باید با الگوبرداری از علامه شهید مرتضی مطهری در برابر هجمه‌های دشمن ایستادگی کرده و بر قدرت ایمان و تقوای دانش آموزان بیافزایند.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۵۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسن اکبری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با بیان اینکه هفته جاری به بهانه گرامیداشت مقام علامه شهید مطهری با عنوان هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: مربی اصلی زندگی خداوند است و افرادی که با این نگاه در جامعه اسلامی فعالیت کنند می‌توانند به جایگاه‌های والای دنیوی و اخروی برسند.

وی با تاکید بر اینکه کاری که برای خداوند باشد ماندگار می‌شود ابراز کرد: به روز بودن علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت این مبارز انقلابی را در دنیا مطرح کرد و جمعیت مشتاقان سخنان او روز به روز درحال گسترش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به هجمه‌های دشمن برای تضعیف اعتقادات مردم کشورهای اسلامی تصریح کرد: معلم‌ها باید با الگوبرداری از علامه شهید مرتضی مطهری در برابر هجمه‌های دشمن ایستادگی کرده و بر قدرت ایمان و تقوای دانش آموزان بیافزایند.

وی با بیان اینکه معلمان باید با عمل به رسالت خود برای تعالی جامعه اسلامی گام بردارند تصریح کرد: دشمن با ایجاد اسلام‌های بدلی برای تضعیف اعتقادات مردم گام برداشته است به همین علت اقشار مختلف جوامع اسلامی باید نسبت به حرکت‌های دشمن آگاهی کاملی داشته باشند.


ارسال نظرات