خبرهای داغ:
جمعی از پاسداران، بسیجیان، فرهنگیان و دانش‌آموزان قمی مزار علامه شهید مرتضی مطهری را گلباران کردند.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۵۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم گرامیداشت مقام علامه شهید مرتضی مطهری به مناسبت سالروز شهادت این مبارز انقلابی پیش از ظهر امروز به همت سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و اداره‌کل آموزش و پروش استان قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س)، سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) به همراه جمعی از پاسداران، بسیجیان، فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قم در این مراسم حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم طی سخنانی با تاکید بر اینکه فرهنگیان و دانش‌آموزان برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور پرشوری داشته‌اند، گفت: هفته معلم بهانه‌ای است که می‌توانیم در آن از زحمات بی‌وقفه قشر معلم تقدیر کنیم.

حمیدرضا دژاکام با اشاره به اینکه استان قم در سال 92 رتبه یازدهم کنکور را به خود اختصاص داده است، افزود: با تلاش‌های فراوان دانش‌آموزان و معلمان رتبه پنجم کنکور سال 93 به استان قم اختصاص یافت و امیدواریم با گسترش فعالیت‌های آموزشی بتوانیم در سال جاری این رتبه علمی را ارتقاء دهیم.

همچنین امام جمعه قم در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه در فتنه 88 دشمن در مقابل رأی ملت ایران ایستادگی کرد، گفت: 70 تا 80 درصد از دارایی‌های جهان در دست جهان اسلام قرار دارد، اما دشمن با اختلاف‌افکنی میان این جوامع مانع استفاده اسلام از این ظرفیت شده است.

آیت‌الله علیرضا اعرافی با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی دشمن را وحشت‌زده کرده است، اضافه کرد: دشمن برای از بین بردن ارزش‌های دینی و تفکر اسلام حرکت‌های گسترده‌ای انجام داده است و می‌خواهد ارزش‌ها را به ضدارزش تبدیل کند، به همین علت مردم باید حرکت‌های دشمن را مورد بررسی قرار دهند.

در پایان این مراسم حاضران علاوه بر ادای احترام به مقام علامه شهید مرتضی مطهری، مزار این استاد برجسته حوزه و دانشگاه را گلباران کردند.


ارسال نظرات