خبرهای داغ:
با حضور مسئولان استانی:

سالن ورزشی ناشنوایان قزوین به بهره برداری رسید

سالن ورزشی ناشنوایان در شهرک کوثر قزوین با یکهزار و 400 متر زیربنا و شش میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات دولت و کمک های خیرین با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۳۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، سالن ورزشی ناشنوایان استان قزوین به بهره برداری رسید، این سالن ورزشی که در شهرک کوثر قزوین قرار دارد، با یکهزار و 400 متر زیربنا و شش میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات دولت و کمک های خیرین به بهره برداری رسید.

کار احداث این سالن که 4 میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات آن از محل بودجه وزارت نفت و باقی از استانی بوده است، از سال 89 آغاز شده بود.

این مکان ورزشی در کنار داشتن یک سالن ورزشی چندمنظوره ویژه رشته های مختلف از جمله فوتسال، بسکتبال، والیبال و هندبال از یک سالن مجهز بدنسازی نیز برخوردار است.

در آیین افتتاح این مکان ورزشی، مراسم نمادین ازدواج 10 زوج ناشنوای استان قزوین نیز برگزار شد.

مرتضی روزبه استاندار قزوین، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسینی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و روسای هیات های ورزشی استان از جمله مسوولان حاضر در آیین بهره برداری از این سالن ورزشی بودند.

رییس هیات ناشنوایان استان قزوین در حاشیه این مراسم گفت: این سالن ورزشی از این پس در اختیار ورزشکاران ناشنوای استان قزوین قرار خواهد گرفت.

فرهاد رحمانی از فوتسال، کشتی، والیبال، و آمادگی جسمانی به عنوان رشته های فعال هیات ورزش‌های ناشنوایان یاد کرد و گفت: با بهره مند شدن از سالن اختصاصی از این پس در پی افرایش ورزشکاران و تحت پوشش قرار دادن رشته های بیشتر خواهیم بود.

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها