خبرهای داغ:
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ البرز استان قزوین:
حجت الاسلام کریمی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ البرز استان قزوین گفت: امامزادگان شهرستان از موقعیت مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۲۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین ، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز، در جمع هیات امناء امامزادگان شهرستان البرز گفت: محوریت برنامه‌های فرهنگی شهرستان باید به سمت بقاع متبرکه هدایت‌شده و از ظرفیت امامزادگان درزمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌برداری شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بقاع متبرکه به‌عنوان یکی از مکان‌های پرتردد شهرستان محسوب می‌شوند، لذا باید این فرصت طلایی را غنیمت شمرد و از حداکثر توان و امکانات در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها و مراسمات ملی و مذهبی استفاده کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ البرزتأکید کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود که بقاع متبرکه محل تردد جوانان، نوجوانان و نیروهای فعال فرهنگی باشد تا بتوان با ایجاد زمینه‌های لازم، زیرساخت‌های انجام کار فرهنگی را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام کریمی ابراز امیدواری کرد: با اجرای کامل طرح جامع امامزادگان شهرستان، زمینه توسعه و گسترش برنامه‌های مختلف در این اماکن مقدس فراهم شود و شاهد دستیابی بقاع متبرکه شهرستان به جایگاه واقعی خود در سطح استان باشیم.

وی همچنین گفت: هیئت‌امنای بقاع متبرکه بکوشند تا با ایجاد تعامل و همکاری متقابل، از ظرفیت بسیار بالای ادارات شهرستان در اجرای برنامه‌های بقاع متبرکه استفاده کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ البرزیادآور شد: با توجه به مناسبت‌های پیش رو در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان باید بکوشیم تا برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه را در این ایام تقویت کنیم تا زمینه ایجاد همدلی و هم‌زبانی در جامعه فراهم گردد.

 

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها