خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن حضرت علی (ع) گفت: ولایت مداری باید در جامعه استمرار داشته باشد و انقلاب ما از ولایتمداری شروع شد، ولایتمداری یک الگوی است که اسلام به ما معرفی کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۱۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: کسانی که در مراسمات امام علی(ع) شرکت کرده اند از مریدان علی (ع) هستند و هویت شیعه این است که منصب علی (ع) باشند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی افزود: بیان فضائل  امامان و ائمه ایجاد محبت وعشق ما را بیشتر می کند اگر صد بار بگوئید علی در کعبه متولد شد برای ما ایجاد شوق می کند و در مجالس نیز توصیه شده ذکر ائمه بگوید چون ایجاد محبت می کند.

وی ادامه داد: حضرت امام علی(ع) دارای ویژگیهای ممتازی است که یکی از این ویژگیها تبعیت وتسلیم بودن آن در برابر پیغمبر بوده ایشان همواره  ولایت مدار بودند و ولایت آنها سبب طهارت قلب انسان می‌باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: رزمندگان اسلام و انقلاب با تاسی از امام علی(ع) و شجاعت جان خود را در راه اسلام و دین فدا کردند.

حجت الاسلام حسینی متذکرشد: امروزه اگر بخواهیم فرهنگ دینی در همه جا حاکم شود باید انسانهایی که اخلاص ،توحید  را یاد می دهند الگو قرار دهیم انسان‌ها با تاسی ازامامان و شهدا اعتقادشان محکم تر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ولایت مداری باید در جامعه استمرار داشته باشد و انقلاب ما از ولایتمداری شروع شد، ولایتمداری یک الگوی است که اسلام به ما معرفی کرده است.

 

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها