خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی در سپاه قاین گفت: استفاده از مربیان برجسته و تاثیر گذار باعث می شود تا بنیه معنوی، بصیرتی و فکری بسیجیان، پایوران و کارکنان سپاه افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۹۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

محمد کوره گر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت:  ارتباط نزدیک و صمیمانه با پایوران و بسیجیان و برگزاری جلسات هم اندیشی برای همراه سازی آنها با دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهت پیشبرد برنامه ها و معنویت افزایی در بین بسیجیان و کارکنان است.

وی گفت: برگزاری کلاس های احکام و قرآن و اخلاق و تشویق کارکنان جهت حفظ قرآن کریم و اعزام نیروها به دوره عقیدتی در خارج از استان از برنامه ها و وظایف عقیدتی سیاسی در سپاه است.

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین نقش مربیان عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه در افزایش بصیرت معنویت تاثیر گذاری دانست و افزود: استفاده از افراد برجسته و تاثیر گذار باعث می شود تا بر بنیه معنوی و فکری آنان اثر گذار باشند.

وی ادامه داد:  ما سعی کرده ایم در سطح شهرستان از اساتیدی مجرب برای کلاسها استفاده کنیم تا هم وقت نیروها هدر نرود و هم همه افراد در هر سطحی بتوانند بهره ببرند.

کوره گر افزود: مهمترین وظیفه عقیدتی در قبال رفع مشکلات فکری استفاده از اساتید و کارشناسان استانی ،محلی، منطقه ای با برپایی جلسات اتاق فکر جهت رفع معضلات بسیج و سپاه و بکار بستن افکار جدید جهت ارتقای کیفیت برنامه ها و غنا بخشی به کلاسها است.

مسئول عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین خودسازی معنوی و انقلابی مجموعه دفاتر نمایندگی برای استحکام بخشی درونی و قابلیت ها و کمالات مورد نظر امام خامنه ای (حفظه الله) را مهم دانست و عنوان کرد: در اجرای برنامه ها و تلاش در جهت وحدت و یکپارچگی پاسداران و بسیجیان و نیروهای وظیفه به خاطر استفاده از همه ی ظرفیت های فکری و معنوی در نواحی است.

وی یادآورشد:  ارتباط نزدیک با افراد صاحب نفوذ و تاثیر گذار در شهرستان به جهت استفاده از تجارب آنها در رشد فضایل اخلاقی و معنوی وترویج شایستگی های پاسداری و تقویت آنها در بین همکاران است.

کوره گر تشکیل ستاد هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ونشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات را از برنامه های عقیدتی در ناحیه قاین عنوان کرد و گفت:  دیدار با ائمه جمعه شهرستان و مراکز بخش ها، سرکشی از خانواده های شاهد معلم، برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری(ره) با نام یاد مطهر و مراسم تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی برتر سپاه و بسیج از این برنامه ها است.

مسئول عقیدتی سپاه قاین حضور یکپارچه کارکنان سپاه و بسیجیان در نماز جمعه ، فراخوان مقاله از آثار شهید مطهری بین پایوران سربازان و بسیجیان از دیگر برنامه های این هفته دانست و ادامه داد: اجرای مسابقه پیامکی از آثار شهید مطهری بین پایوران و بسیجیان، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاههای شهرستان با موضوع شعار سال و اندیشه های شهید مطهری، برگزاری جلسه نشست علمی افزایش جمعیت در بین خانواده های پایوران شاغل و بازنشسته سپاه از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها