نماينده ولي فقيه در بسيج تربت حيدريه:

دموکراسی آمریکايی تا کنون در کدام کشور جواب داده که برخی به دنبال پیاده کردن آن در كشور هستند

نماينده ولي فقيه بسيج تربت حيدريه با اشاره به اينكه برخي به دنبال دموكراسي غربي و امريكايي در كشور هستند گفت: دموکراسی آمریکايی تا کنون در کدام کشور جواب داده است؟
کد خبر: ۸۵۱۵۵۹۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  حجت الاسلام علی نوروزیطی سخنانی در  مراسم يادواره شهداي اداري كارگري در سالن اجتماعات راه آهن تربت حيدريه اظهار کرد: منطق قرآن و شهدا همواره بر اجرای اصل قرآنی «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» بوده است و مبنای انقلاب هم بر اجرای احکام اسلام می باشد.

حجت الاسلام علی نوروزی اظهار کرد: رویکرد انقلاب اسلامی بر مبنای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است و این اصل اساسی امروز در کشور به فراموشی سپرده شده است.

وی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور را مقاومت و تکیه بر توان داخلی عنوان کرد و گفت: برای کوتاه کردن دست اجانب از این کشور باید مقاومتی به مانند شهدا و رزمندگان دفاع مقدس داشته باشیم تا در آینده شرمنده نسلهای بعد از خود نباشیم.

نوروزی اذعان کرد: همانطور که مقاومت در عرصه نظامی، ما را به یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا رسانده در عرصه اقتصادی هم می توان یکه تاز میدان مبارزه جنگ اقتصادی باشیم و نقشه دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج تربت حيدريه ضمن یادآوری این نکته که برخی به دنبال دموکراسی غربی و آمریکائی در کشور هستند افزود: دموکراسی آمریکائی تا کنون در کدام کشور جواب داده که برخی به دنبال پیاده کردن آن در این کشور هستند

ويدستاورد انقلاب و نظام را در ۳۶ سال گذشته مهم تلقی کرد وگفت: تمام موفقیت های ملت و نظام اسلامی ایران در همه عرصه ها، مرهون خون پاک شهدائی است که آرزوهای دنیوی خود را زیر پا گذاشته و در دفاع از جان و مال و ناموس و دین این ملت تا آخرین قطره خون در برابر زیاده خواهی جبهه استکبار ایستادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها