به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی؛

گردهمایی هادیان سیاسی بسیج در تربت حیدریه برگزار شد

گردهمایی روحانیون ، طلاب و هادیان سیاسی بسيج تربت حيدريه به مناسبت گراميداشت سالروز شهيد مطهري و هفته عقيدتي سياسي در بیت امام جمعه اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۸۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امام جمعه تربت حیدریه در این همایش شاکله و قوانین نظام را بر مبنای احکام اسلامی دانست و گفت: اجرای قوانین کشور در پرتو احکام اسلامی صورت می گیرد و هر دو لازم و ملزوم هم هستند.

حجت الاسلام شریعتی تبار افزود: قانون اساسی کشور پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی توسط ۱۲ فقیه و حقوقدان در شورای نگهبان مورد بررسی قرار می گیرد تا قوانین بر مبنای اسلام و رعایت موازین شرعی اجرا شود.

وی گفت: مسئولان و کارگزاران نظام، قوانین اسلامی را مبنای فعالیت خود در همه عرصه ها قرار دهند، چرا که تحقق آرمانهای امام و شهدا در پرتو اجرای احکام اسلامی است.

شریعتی تبار در ادامه عرصه تعلیم و تربیت را قدرت برتر یک نظام نام برد و گفت: جوامع و کشورهائی که مسلح به این سلاح می باشند از قدرت برتری و قداست خاصی برخوردار هستند.

خطیب جمعه تربت حيدريه اذعان کرد: تعلیم و تربیت کار انبیاء و اولیای خداست و این لطف شامل هر کس نمی شود مگر انکه توانائی این کار را داشته باشد.

شریعتی تبار کادر سازی مدیران آینده را وظیفه خطیر تعلیم و تربیت عنوان کرد و اظهار داشت: با تعلیم و تربیت نسل جدید می توان مدیرانی لایق و کارامد و با تعهد و تخصص لازم برای آینده نظام پرورش داد و آموزش و پرورش در این خصوص نیز سهم بسزایی دارد
ارسال نظرات
پر بیننده ها