خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشرویه گفت: امروزه اندیشه ی استاد مطهری نه تنها درایران بلکه در تمام جهان زبان زد و فراگیر شده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۷۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین عمارلو  در جلسه ستاد گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با اشاره به شهادت و نقش شهید مطهری در انقلاب اسلامی پرداخت و اظهارداشت: گروه فرقان به خیال خام خود می خواستند با شهادت ایشان فکر و اندیشه این علامه عالیقدر را به شهادت رساندند ولی امروزه اندیشه ی استاد مطهری نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان زبانزد است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشرویه  از دیگر خصوصیات بارز شهید مطهری را احسان به پدر و مادر و اخلاص ایشان برشمرد و افزود: هرکس در کارش اخلاص داشته باشد موفق است و استاد مطهری نمونه ی برجسته و عینی آن است.

وی گفت: وظیفه امروز ما گسترش آثار و نهادینه کردن فکر و اندیشه این علامه و فیلسوف گرانقدر در بین آحاد مردم، دانش آموزان و معلمان است .

برگزای یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در هفته عقیدتی سیاسی 

مهدی یزدان پناه مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه سپاه بشرویه در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج به بیان سخن امام خامنه ای(مدظله العالی)پرداخت که می فرمایند: "عقیدتی سیاسی کارش و هنرش این است که دلها را به سوی خدا ببرد" گفت: این کار را که عقیدتی سیاسی می کند وظیفه بسیار مهمی است ، مسئولان سپاه باید همکاری بکنند تا این برادران بتوانند این وظیفه را بخوبی انجام دهند.

وی  با اشاره به برنامه های عقیدتی سیاسی در این ناحیه اشاره کرد و افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در محل ناحیه سپاه،  انواع مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح پایگاه ها، تشکیل حلقه های صالحین قبل از نماز جمعه، حضور دانش آموزان و معلمان بسیجی در نمازجمعه از جمله این برنامه ها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها