خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

بصیرت افزایی هدف دوره های عقیدتی و سیاسی سپاه است

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: دوره های آموزشی عقیدتی و سیاسی برای 2 هزار نفر در آذربایجان غربی در سال گذشته برگزار شده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۶۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با تسلیت ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: تقارن سه بزرگداشت مهم در کشور یعنی هفته عقیدتی و سیاسی، هفته معلم و میلاد حضرت علی (ع) به عنوان روز پدر تقارن بسیار زیبایی است.

وی تجلیل از مربیان و اساتیدی نمونه عقیدتی و سیاسی در سپاه را مهم ارزیابی کرد و گفت: مربیان عقیدتی و سیاسی نقش تاثیرگذاری در برنامه های سپاه شهداء آذربایجان غربی در زمینه های بصیرت افزایی دارند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: از نظرعقیدتی در سه شکل نیروی انسانی در سپاه شهداء آذربایجان غربی آموزش های لازم را ارائه می کنند که در برنامه های داخل استان آموزشگاه شهید امینی مسئول برگزاری دوره های عقیدتی و سیاسی است.

سردار خرّم با اشاره به اجرای دوره های آموزشی عقیدتی و سیاسی تخصصی در استان قم افزود: دوره های عقیدتی و بصیرت افزایی نیز با حضور خانواده های بسیجیان و سپاهیان در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته برای دو هزار نفر در بخش های سه گانه آموزش عقیدتی سپاه استان برای افزایش ایمان و تقوا آموزش های لازم را کسب کردند که این امر نتیجه تلاش مجموعه سپاه شهداء آذربایجان غربی و به ویژه نمایندگی ولی فقیه سپاه است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سپاه شهداء آذربایجان غربی در راستای اجرای برنامه های عقیدتی و پاسداری از ارزش ها انجام وظیفه می کند.

ارسال نظرات