خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی

آذربایجان غربی از استان های پیشرو در زمینه آموزش های عقیدتی و سیاسی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء گفت: اجرای برنامه های تاثیرگذار موجب شده تا استان آذربایجان غربی از استان های پیشرو در این زمینه باشد.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۶۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد مهدی مهدوی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با تبریک ولادت حضرت علی (ع) اظهار داشت:دوره های آموزشی عقیدتی و سیاسی به منظور روشنگری و بصیرت افزایی در استان برگزار می شود که مجموعه سپاه شهداء آذربایجان غربی در این زمینه خوب عمل کرده است.

وی افزود: فعالیت های سپاه شهداء آذربایجان غربی در بین استان های کشور در زمینه برگزای دوره های عقیدتی و سیاسی عملکرد مطلوبی داشته و در بین سپاه های استانی کشور رتبه برتر را دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: علیرغم مشکلاتی که در استان وجود داشته است توفیقاتی مطلوب در این زمینه کسب شده است که در سال گذشته کارکنان به مشهد مقدس به صورت جهادی اعزام شدند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اجرای برنامه های قرآنی سپاه افزود: در سپاه رده ای نیست که نمازخانه نداشته باشد و در همه رده ها و اقشار نماز جماعت برگزار می شود.

وی گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز در زمینه امر به معروف به عنوان یکی از اولویت های سپاه مورد توجه ویژه قرار گرفته و برنامه های بصیرتی در این زمینه برگزار شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: همه مجموعه ها در این زمینه تلاش کرده اند و اجرای برنامه های تاثیرگذار موجب شده تا استان آذربایجان غربی از استان های پیشرو در این زمینه باشد.

حجت الاسلام مهدوی افزود: همچنین حضور روحانیت در همه قسمت ها و مجموعه ها تاثیرگذار و پر رنگ بوده است.

وی افزود: بیش از 80 درصد کارکنان و بسیجیان استان آذربایجان غربی آموزش های عقیدتی و بصیرت افزایی را طی کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی یادآور شد: با توجه به موقعیت خاص استان آذربایجان غربی و حضور مذاهب مختلف در این استان برگزاری دوره های عقیدتی و بصیرت افزایی تاثیرگذار بوده و مطابق بیش از 90 ارزیابی ها، مردم آذربایجان غربی پای در رکاب ولایت و امامت هستند.

ارسال نظرات