خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

راه مقابله با تهاجم دشمنان افزایش تقوا و معنویت است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: راه مقابله با تهاجم داخلی و خارجی دشمنان افزایش تقوا و معنویت در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۶۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، آیت الله مهدی قریشی در دیدار با کارکنان سپاه شهداء با اشاره به فضیلت های ماه رجب بر ضرورت استفاده از ایام ماه رجب برای ارتقای معنویت انسان ها تاکید کرد.

وی با اشاره به 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری گفت: آیت الله شهید مطهری عالمی با سواد،دارای بینش الهی و از یاران وفادار امام خمینی (ره) بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مبارزه با افکار انحرافی جامعه را یکی از تاکیدات شهید مطهری عنوان کرد و افزود: این شهید بزرگوار مبانی اصلی دین را استخراج کرده و به مقابله با افکار انحرافی در جامعه می پرداخت.

آیت الله قریشی تصریح کرد: برای مقابله با ظهور فرقه های انحرافی از جمله تکفیری ها و داعش که به نام اسلام جنایت می کنند، برگزاری دوره های آموزشی عقیدتی و سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: باید برای جلوگیری از انحراف افراد جامعه آموزش های لازم به آحاد مردم داده شود تا جلوی نشر افکار انحرافی گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تقدیر از فعالیت های سپاه شهداء آذربایجان غربی در اجرای برنامه های عقیدتی و بصیرتی تصریح کرد: تنها راه مقابله با تهاجم داخلی و خارجی افزایش تقوا و معنویت در جامعه است.

آیت الله قریشی خاطرنشان کرد: یکی از راه های مقابله با هجمه های دشمنان افزایش معنویت،تقوا و ایمان افراد جامعه است.

ارسال نظرات