سردار نقدی در گفتگو با بسیج:

دولت جلوی واردات کالای های غیر ضروری را بگیرد

خیلی از اقلام بی جهت وارد کشور می شوند...
کد خبر: ۸۵۱۵۵۴۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
 سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهر کرد، پیرامون چرایی واردات کالاهای غیر ضروری از جمله ماشین های لوکس گفت: مشکل واردات، تنها ماشین های لوکس نیست. خیلی از اقلام هستند که بی جهت وارد کشور می شوند به عنوان مثال انواع شیرینی، لوستر ، کالاهای تزئینی، گل مصنوعی، اسباب بازی و کالاهایی که هیچ ضرورتی برای حیات بشریت ندارند و تولیدات داخلی مناسبی هم در این زمینه ها وجود دارد.

وی با انتقاد به فهرست بلند بالای وارداتی کالاها ادامه داد: انتقاد جدی نسبت به اینکه چرا فکری برای واردات اینگونه کالاها نمی شود داریم که چرا ارزی را که با مشکلات فراوان بدست می آوریم صرف خرید این کالاهای غیر ضروری می کنیم، انتظار داریم دولت مداخله کند و جلوی واردات این کالای های غیر ضروری گرفته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پاسخ به این سؤال که، میزان تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در کشور چقدر بوده است؟ اظهار داشت: در رابطه با اقتصاد مقاومتی آنطور که باید باشد و از دستگاه های اجرایی انتظار می رود، به صورت عملی چیزی مشاهده نکرده ایم.

سردار نقدی، گفت: سپاه به عنوان یک نهاد راهبری توانسته در طی دوسال اخیر در این بخش واحد های تولیدی کوچک را بسط بدهد و صد هزار شغل و 50 هزار واحد تولیدی ایجاد و راه اندازی کند و امیدواریم این میزان در سال جاری افزایش یابد.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه در دوره حساسی هستیم تأکید کرد: مردم نیز در این بین باید بیدار باشند  و باید قدر جایگاه خودمان را بدانیم و آن را حفظ کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار