خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم و اقتصادمان دچار ضعف های بسیاری است، اما همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند، باید از راه صحیح آن را ترمیم کنیم و از تکیه و امید به بیگانگان به جایی نخواهیم رسید.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۳۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

علی اصغر زارعی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با بیان این‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این نظام همواره درصدد این بوده اند که به بدنه انقلاب آسیب برسانند، تصریح کرد: جنگ تحمیلی، ترور افراد مذهبی، قائله خلق عرب، گروه های تروریستی و منافقین از جمله موانعی بودند که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه انقلاب قرار دادند و در واقع این ها امتحاناتی بود که ملت انقلابی ایران آن ها را با سربلندی پشت سر گذاشت.

زارعی با مطرح کردن این سؤال که چرا انقلاب اسلامی هیچ‌گاه همانند انقلاب مشروطه شکست نخورد؟ گفت: جواب این سؤال تنها ولایت مداری مردم بود. مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گوش به فرمان امام خمینی(ره) بوده و امروز هم که در غیبت امام عصر(عج)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای زمام دار انقلاب اسلامی هستند، گوش به فرمان ایشان هستند. مردم انقلابی ایران خوب می دانند که همواره برای پیروزی در مقابل دشمنانشان باید پشتیبان ولایت فقیه باشند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: آقای روحانی از ابتدای ریاست جمهوری خود خواستار مذاکره با آمریکا بود و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که با مذاکره مخالفتی ندارند اما برای آن چارچوب های خاصی مشخص کردند؛ مردم باید بدانند که امروز غرب و بخصوص آمریکا بسیار بیشتر از ایران به این مذاکرات احتیاج دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آمریکا انواع تهدیدات را علیه ایران امتحان کرده و ناموفق بوده است، اذعان داشت: دشمن ما امروز با یک اسلحه خالی از گلوله در مقابل ما ایستاده است، اما مشکل ما این است که دشمن با استفاده از فضای مجازی ذهن جوانان ما را طوری تربیت کرده است که گویی آن ها در حال لطف به ما هستند و متأسفانه امروز بیشتر جوانان ایرانی از قدرتمندی آمریکا و نقش مؤثر آن در اقتصاد ایران صحبت می کنند.

وی خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: در مواجهه با آمریکا باید هوشیار باشید، اگر در مقابل امتیازاتی که به طرف مقابل می دهیم امتیازی نگرفته و یا امتیازات بی ارزشی بگیریم قطعا روند رشد کشور 50 سال به تعویق خواهد افتاد.

زارعی با اشاره به اظهارات سران آمریکایی پس از قرائت بیانیه لوزان، تصریح کرد: خوشبختانه خط قرمزهایی که اخیرا مقام معظم رهبری برای توافقات هسته ای ترسیم نموده اند موجب شد تا یاوه گویی سران آمریکایی کاهش پیدا کند.

وی در پایان گفت: امروز ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم و اقتصادمان دچار ضعف های بسیاری است، اما همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند، باید از راه صحیح آن را ترمیم کنیم و از تکیه و امید به بیگانگان به جایی نخواهیم رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها