در آستانه گراميداشت هفته معلم و شهادت استاد مطهري جمعي از كاركنان سپاه ناحيه ايلام و آموزش و پرورش پيرامون برنامه هاي اين هفته در سالن جلسات فرماندهي به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۲۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج، سرهنگ شاكرمي با مثبت قلمداد كردن برنامه هاي سپاه به نقش حوزه ها در پيشبرد اهداف بسيج اشاره كردند و افزودند: در سال 93 حوزه هاي دانش آموزي و فرهنگيان برنامه هاي زيادي در سطح بسيج و مدارس برگزار كردند.
وي افزود: روند پيشرفت برنامه ها بسيار خوب و همكاري حوزه ها با آموزش و پرورش به بالاترين سطح خود در سال 93 رسيد.
سرهنگ شاكرمي فرمانده سپاه ناحيه ايلام افزود: در سال 94 برنامه هاي مشتركي در رابطه با هفته معلم به كمك حوزه هاي دانش آموزي و فرهنگيان و ساير ارگان ها با آموزش و پرورش داريم.
در ادامه مديركل آموزش و پرورش شهرستان ايلام ولدبيگي به نقش پررنگ آموزش و پرورش و كمك به سپاه پاسداران در برگزاري برنامه ها اشاره كردند و گفتند: در ذهن كاركنان آموزش و پرورش همدلي و محبت كاركنان سپاه وجود دارد و اين همدلي كه با عقيده و ايمان راسخ انقلابي عجين شده است كمك شاياني در پيشبرد برنامه هاي بسيج مي كند.
وي افزود: استاد مطهري كه از نظر حضرت امام تمام آثارش بطور كامل تاييد شده براي ما افتخار بزرگي است و كار و تلاش ما را بيشتر مي كند تا نام معلم را آنچنان كه بايسته و شايسته است زنده نگهداريم.
وي در ادامه بيان داشت: هدف كار ما با سپاه يكي است و اين هدف مي تواند ما را در بهبود كار پيش ببرد و مي طلبد كه تلاش و كوشش ما افزايش يابد.
اين جلسه براي همفكري مسئولان آموزش و پرورش و سپاه در هر چه بهتر شدن برنامه هاي هفته ي معلم برگزار شد.

ارسال نظرات