خبرهای داغ:
سردار شاهرخی گفت: شرط پاسداری از انقلاب اسلامی پاسداری از خودمان است ما اگر از خودمان پاسداری نکنیم مطمئن باشید نمی توانیم در پاسداری از انقلاب حداقل در گستره جغرافیایی ایران نقش آفرینی کنیم
کد خبر: ۸۵۱۵۵۲۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در همایش خانواده های پاسداران سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران با تبریک به مناسبت میلاد امام جواد(ع) وتبریک به خانواده های پاسدار بیان داشت: برای پاسداری از انقلاب اسلامی ما رسالت جهانی داریم که از اسلام در تمام مکان ها و زمان ها پاسداری کنیم و کسی می تواند این رسالت بزرگ را متقبل شود که اول از خودش پاسداری نماید.

وی افزود: دشمن تلاش فوق العاده ای انجام می دهد که خانواده های ما را مصداق والگو ومدل قابل ارائه ای نتوانند برای دیگر خانواده ها وجوامع باشند ارائه دهد، خانواده ی علوی، خانواده ای که مظهر و نمونه زندگی پاک و مطهری است که تمام خوبی ها در آن وجود دارد تمام نیکی ها در آن وجود دارد.

سردار شاهرخی تصریح نمود: وقتی که ما می خواهیم جامعه را به معروفات دعوت کنیم با عمل خود باید آن را در جامعه نشان دهیم، که هم در اینجا بار سنگین آن متوجه دختران وهمسران ما در خانواده های سپاه می شود.

 وی با تاکید بر مواظبت از خود عنوان داشت: ما دشمن قسم خورده ای به نام شیطان داریم که سعادت  و عاقبت بخیری ما را نمی خواهد و با تمام وجود تلاش می کند که ما را در مسیری که خداوند مشخص نموده است و به سعادت ما منتهی می شود به انحراف بکشاند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان نمود: شیطان اگر دست به دست نفس اماره بدهد می تواند زمینه ی انحراف ما را فراهم کند.

وی تصریح کرد: شیطان برای اینکه به هدفش برسد راه های مختلفی دارد که  یکی از این راه ها نفس مصوره است که وظیفه ی آن زیبا نشان دادن زشتی ها است و اگر خدای نکرده تحت تاثیر نفس مصوره قرار گرفتیم آن موقع است که نفس اماره وارد میدان می شود.

شاهرخی ادامه داد: خانواده ای که رسالت پاسداری را دارد باید توجه کند که از آن ها چه می خواهد و در این برهه ای که شیطان همه ی قوت خودش را جمع کرده که فرزندانمان را با افکار واعتقادات ما  در تقابل هم قرار دهد ما باید هوشیار باشیم و

با توسل واستعاذه به خداوند وائمه اطهار(علیه السلام)از شر شیطان به خدا پناه ببریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه بیان داشت: شرط اینکه حرف ما در لبنان ویمن وعراق و در تمام عالم خریدارپیدا کند اینست که ما از خودمان پاسداری کنیم چرا که آن ها نمونه ومصداق را می بینند واگر ببینند حرف ما با عمل ما مغایرت دارد آن موقع است که ضربه ی اصلی به اعتقادات و باورهای خود می زنیم پس ما تحت نظر هستیم وتمام جامعه مارا به عنوان خانواده ی سپاهی می شناسند و حرف هایی را که می زنیم به آن عمل کنیم

6001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها