رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح معتقد است که با به وجود آمدن فضای همدلی و هم زبانی در ورزش بین مسئولان و ورزشکاران، موفقیت ها در رقابت های بین المللی بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۰۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهر علی باران چشمه در گفتگو با خبرگزاری بسیج درباره نامگذاری سال جدید به نام همدلی و هم زبانی دولت و ملت گفت: معتقدم با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت، این شعار باید در حوزه ورزش هم سرلوحه کار مسئولین و مدیران قرار بگیرد تا با تحقق آن هم در عرصه ورزش همگانی و هم ورزش قهرمانی پیشرفت های خوبی نصیب ورزش کشورمان بشود.

وی با بیان اینکه در حوزه مسابقات بین المللی و برون مرزی احتیاج بیشتری به همدلی و همزبانی بین مسئولان و ورزشکاران داریم، افزود: در صورتی که این همدلی در مسابقات جهانی و آسیایی که ورزشکاران کشورمان اعزام می شوند، عملی شود و فضای مودت به وجود بیاید، در نهایت این ورزش کشورمان خواهد بود که از این فضای همدلی سود خواهد برد. نتایج درخشان تری را کاروان های ورزشی ایران در رقابت های بین المللی کسب خواهند کرد و این زمینه ساز توسعه بیشتر ورزش می شود.

رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: متاسفانه در سال های گذشته عرصه ورزش حرفه ای کشورمان تحت الشعاع یک سری بی اخلاقی هایی بود که سبب شده بود تا فضای ورزش کمتر به سمت همدلی برود. به همین خاطر امیدوارم در سال 94 با عملی کردن شعار سال فضای ورزش کشور هم به سمت همدلی و همزبانی برود و اعتلای ورزش کشورمان را شاهد باشیم.

سردار باران چشمه لازمه به وجود آمدن فضای همدلی در ورزش را عمل مسئولان به وعده هایشان در فضای ورزش عنوان کرد و گفت: اگر مدیرانی که در ورزش مسئولیت دارند، به آن چیزی که می گویند و وعده می دهند عمل کنند، می توان اثرات را در سطح ورزش کشور دید. یکی از مهم ترین آن موضوع ورزش همگانی و سلامت جامعه است و در صورتی که مدیران به سمت عملی شدن وعده هایشان در این سمت بروند، به طور حتم هم فضای همدلی بین مردم و مسئولان به وجود می آید و هم نشاط مردم بیشتر می شود.

وی درباره برنامه های سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح برای تحقق شعار سال هم تصریح کرد: شعار همدلی و هم زبانی دولت و ملت به طور قطع سرلوحه همکارانمان در تربیت بدنی نیروهای مسلح خواهد بود. در همایش گردهمایی مسئولان تربیت بدنی نیروهای مسلح کشور که به زودی برگزار می شود علاوه بر ابلاغ برنامه های سال جدید، درباره هر چه بهتر عملی شدن مطالبه مقام معظم رهبری در سال 94 هم برنامه هایمان را اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظرات