همزمان با شب میلاد مبارک حضرت علی (ع) مراسم جشنی در مسجد جامع شهرستان رضوانشهر با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان اعم ازشیعه و سنی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۰۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نسب در این مراسم ضمن گرامیداشت این ولادت خجسته و مبارک اظهار کرد: امروز ما در شرایط بسر می بریم که دشمنان اسلام تمام قوای خود را بکار گرفته اند که بین شیعه و سنی دعوا و اختلاف ایجاد نمایند تا به منافع نامشروع خود در جهان اسلام دست یابند.

وی در بخشی از سخنان خود به اشتراکات موجود بین شیعه و سنی اشاره کرد و افزود: همه ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی اعتقاد به خدا، قرآن و پیامبر اسلام داریم و این می تواند ملاک وحدت بین مسلمین باشد.

حجت الاسلام فاطمی نسب به اشتراک نظر در مورد امام علی (ع) نیز اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) در نظر ما شیعیان امام اول محسوب می گردد و از آن طرف از سوی اهل سنت به عنوان خلیفه چهارم مسلمین قلمداد می گردد که این خود نشانگر آن است که حضرت علی(ع) هم در نظر شیعه و هم در نظر سنی دارای شخصیتی والا و قابل احترام می باشد.

وی با خطرناک دانستن وهابیت تصریح کرد: دشمنان می خواهند سعی کنند که ریشه وهابیت را از اهل سنت قلمداد نمایند که دروغ محض است و در واقع وهابیت ساخته و پرداخته استکبار جهانی و ایادی غربی آن می باشد.

وی به لزوم هوشیاری شیعه و سنی در مقابل وهابیت تاکید نمود و خاطرنشان کرد: کجای اسلام، کجای مسیحیت و سایر ادیان الهی آمده است که زنان و بچه های بی دفاع که به خدا و پیامبراسلام(ص) ایمان دارند بدون هیچ دلیلی سرشان بریده شوند؟ که این ناشی از بعد وحشیگری وهابیت تکفیری می باشد.

ارسال نظرات