رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه توسعه ورزش زورخانه‌ای در استان یزد در سال‌های قبل سرعت بیشتری پیدا کرده، گفت: شصت و هفتمین زورخانه استان یزد افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۸۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین ارزانش رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ورزش زورخانه‌ای در چند سال گذشته با استقبال خوبی از طرف مردم ورزش دوست یزد روبه‌رو شده است.

 وی افزود: این استقبال سبب شده تا توسعه زورخانه‌های استان یزد هم در دستور کار قرار گیرد و تا پیش از این، تعداد زورخانه‌های استان یزد به 61 عدد رسیده است.

 رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه پیش از این در شهرستان خاتم یک زورخانه در حال فعالیت بوده، گفت: همزمان با میلاد امام علی علیه السلام و روز پدر، دومین زورخانه این شهرستان و شصت و هفتمین زورخانه استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد. 

ارزانش ادامه داد: این زورخانه با عنوان زورخانه "علی بن ابیطالب علیه‌السلام" به همت خیران شهرستان و با تغییر کاربری یک خانه قدیمی احداث شده است.

 وی با تاکید بر اینکه هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان یزد تا حد امکان از افتتاح زورخانه‌ها حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: در این راستا، هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان یزد بالغ بر 70 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز این زورخانه هزینه کرده است.

 رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان یزد افزود: این مکان ورزشی روز شنبه 12 اردیبهشت همزمان با میلاد امام علی(ع) و روز پدر به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات