خبرهای داغ:
فراخوان فرهنگی هنری «من و خدا» همزمان با ماه رجب و ایام اعتکاف، به همت باشگاه وبلاگ نویسان فارس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۷۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فراخوان فرهنگی هنری «من و خدا» همزمان با ماه رجب و ایام اعتکاف، به همت باشگاه وبلاگ نویسان فارس برگزار می شود.

حضور ارزشمند و گسترده اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان در مراسم اعتکاف نوعی همدلی و همزمانی است.

«پدیده ی اعتکاف یکی از رویش های انقلابی است. ما اول انقلاب این چیزها را نداشتیم. اعتکاف همیشه بود. زمان جوانی ما وقتی ایام ماه رجب فرا می رسید، در مسجد امام قم -آن هم فقط قم؛ در مشهد من اصلاً اعتکاف ندیده بودم-، شاید پنجاه نفر، صد نفر فقط طلبه اعتکاف میکردند. این پدیده ی عمومی؛ این که ده ها هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کنند، آن هم اغلب جوان، جزو رویش های انقلاب است. من یک وقت عرض کردم که انقلاب ما ریزش دارد، اما رویش هم دارد؛ رویش ها بر ریزش ها غلبه دارند. پس خوشا به حالتان معتکفین عزیز.»

این فراخوان در هفت بخش عکاسی با تلفن همراه، دل نوشته، مقاله، فیلم کوتاه، شعر، خاطره نویسی و داستان کوتاه و همچنین وبلاگ برتر «ارزیابی مطالب وبلاگ در مورد اعتکاف» برگزار خواهد شد.

صفحه ای مخصوص با موضوع اعتکاف و با عنوان «اعتکاف مهمونی خودمونی”من و خدا” » در سایت کلام فارس راه اندازی خواهد شد.

علاقمندان می توانند آثار خود را تا پایان خردادماه به پست الکترونیکی Kalamefars@chmail.ir و یا از طریق شبکه های مبایلی به شماره ۰۹۲۱۷۲۳۷۴۲۲ ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت kalamefars.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است به برگزیدگان نفیس اهداء خواهد شد.

فراخوان فرصتی دوباره در مهمانی خودمونی؛«من و خدا»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار