خبرهای داغ:
امام جمعه بوانات گفت: آيا اين فکت شيت که همان گزارش واقعي مذاکرات هست منتشر شده و به اطلاع مردم رسيد؟ يا نه!
کد خبر: ۸۵۱۵۴۶۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از  حرف رسا، حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های امروز نماز به درخواست دانشجویان در انتشار فکت شیت مذاکرات لوزان در سفر رئیس جمهوری به شیراز اشاره کرد و اظهار داشت : يکي از ضعف هائي که در کلام مسؤولين و خصوصاً بزرگان کشور مشهود است و موجب سردرگمي است مباحث مربوط به مذاکرات هسته اي و انتشار مطالب براي عموم و خصوصاً نخبگان است که تا بحال اتفاق نيافتاده است.

امام جمعه بوانات با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 20 فروردین ، اطلاع رسانی در خصوص بیانیه لوزان را حق مردم و بخصوص نخبگان دانست و گفت: آيا اين فکت شيت که همان گزارش واقعي مذاکرات هست منتشر شده و به اطلاع مردم رسيد؟ يا نه! علي الظاهر خود مسؤولين هم نمي دانند زيرا حرفهاي متناقضي مي زنند که در خور شأن هيچ مقامي نيست خصوصا رئيس جمهور.

خطیب جمعه بوانات در جای دیگری از خطبه ها به سفر اخیر هیات دولت به فارس و شهرستان بوانات اشاره کرد و افزود: در مورد مصوبات فعلاً اظهار نظري نمي کنيم تا ببينيم چقدر از آن حداقل هائي که درخواست شد در مصوبات گنجانده مي شود. مسؤولين شهرستان خواسته هاي مردم را بيان کردند و به سمع و نظر دولت رساندند.

حجت الاسلام زارع استقرار اداره تعزیرات را یکی از حداقل خواسته های شهرستان در این سفر عنوان کرد و گفت: شهرستان نياز به اداره تعذيرات دارد جوابي که وزير محترم دادند به نظر بيشتر به شوخي شبيه بود و قطعا وجود چنين اداره اي براي رفع مشکلات شهرستان خصوصاً در امر مبارزه با فساد اقتصادي امري ضروري است که ان شاء الله مجدانه از دستگاه قضائي خواستار اين اداره خواهيم بود، بقيه درخواستها اعلام شده تا رسيدن مصوبات صبر خواهيم کرد.

زارع ضمن تبریک فرارسیدن روز میلاد امام علی (ع) ، این روز را به پدران زحمتکش جامعه نیز تبریک گفت  و افزود : اين روز مصادف است با آغاز يک عبادت فردي اجتماعي به نام اعتکاف، فردي است چون معتکفين عزيز براي مدت حداقل سه روز از خانواده و اجتماع جدا مي شوند و در مسجد با خداي خود خلوت مي کنند و به راز و نياز مي پردازند، و جمعي و اجتماعي است که بر خلاف رهبانيت در اديان ديگر اين عبادت در کنار هم و در جمع ديگر معتکفين انجام مي شود.

امام جمعه بوانات روز 11 ارديبهشت و روز کار و کارگر را تبریک گفت و اضافه کرد : کار يعني رونق، رونق اقتصادي، رونق اجتماعي، رونق نشاط و شادي در جامعه و خانواده، و عامل اين نشاط کارگر است، و اگر کار نباشد هيچ يک از اين نشاط ها وجود نخواهد داشت.

وی همچنین یک توصیه هم به مسئولین شهرستان داشت و افزود : يکي از مظاهر آشکار فساد، ايجاد سد و مانع بر سر راه سرمايه گذاران است ، مسئولين باجديت تمام موانع را بردارند و خودشان نيز مانع تراشي نکنند. درمان درد بيکاري و مشکلات اقتصادي در دست خودمان است البته اگر بخواهيم.

خطیب جمعه بوانات همچنین روز معلم را به معلمین زحمت کش و دلسوز جامعه تبریک گفت و اذعان داشت : معلمي در حرفه خود موفق است که علاوه بر تعليم، به تربيت و آموزش تفکر و تدبر، و آموزش نکات اخلاقي هم بپردازد، البته يکي از اموري هم که بايد در مورد معلمين عزيز مورد توجه مسئولين امر قرار گيرد توجه به امور رفاهي و معيشتي آنها است که به اين مقوله هم توجه کافي نشده و يکي از دغدغه هاي متوليان امر آموزش و پرورش جامعه ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها