خبرهای داغ:
شاه امیریان
سازمان بسیج فرهنگیان فارس/
در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب شمیم هدایت به همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فجر استان فارس منتشر شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۶۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، کتاب "شمیم هدایت" به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس و با محوریت سخنان مقام معظم رهبری در موضوع آموزش و پرورش و جایگاه معلم در نظام تربیتی و پرورشی منتشر شد.

حمید حسن زاده مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در مقدمه این کتاب این گونه نگاشته است: معلم به عنوان اولین پازل مدیریت فرهنگی جامعه نیازمندتر از رفتاری و اعتقادی است تا در پر تو آن به تبیین ایده های فطری و دینی پرداخته و به اهداف عالی خود در تربیت و پرورش نسل های بشری در جامعه ی دینی فائق آید.

شاخص رفتاری معلم تراز انقلاب اسلامی،روحیه ی انقلابی است. روحیه ی انقلابی شعبه ای از معنویت بر مبنای دین مداری در صحنه به منظور تداوم و حفظ دستاوردهای انقلاب در فرصت های آموزشی در اختیار است.

معلم انقلاب اسلامی،عامل فرآیند پیشرفت و روشنفکری و حامل وجه نرم افزاری انقلاب اسلامی د رمسیر عبور از تهدیدات و بهره گیری از فرصت های پیش روست.

انتظارات رهبر معظم انقلاب، خطوط کلی انقلاب اسلامی (به ویژه در جایگاه تعلیم و تعلم) را نشانه گذاری،مشخص و تعریف می نماید.

محتوای پیش رو تلاش دارد با معرفی گوشه هایی از فرمایشات معظم له، نقشه ی راه بزرگ ترین مجموعه آموزشی و پرورشی کشور را به متولیان امر هدیه نماید.

این کتاب که به همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فجر استان فارس تهیه و تنظیم گردیده است، در نوبت اول در اردیبهشت 94 در 4000نسخه به چاپ رسیده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب با شماره 7132353823 روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس تماس گرفته و یا با شماره پیامکی این سازمان به شماره "66000710018" درخواست خود را ثبت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها