خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه نجف اشرف سپاه ناحیه همدان خبرداد:
فرمانده پایگاه نجف اشرف سپاه ناحیه همدان گفت: بسیجیان پایگاه نجف اشرف توانستند طی یک عملیات غافلگیر کننده، سارقان مسلح به سلاح گرم و سرد را دستگیر کنند.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۶۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، خسرو زند فرمانده پایگاه نجف اشرف سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در حصار امام خمینی (ره) همدان با تلاش مردم حاضر در صحنه سرقت و بسیجیان پایگاه نجف اشرف یکی از دو سارق این حادثه دستگیر شد.

وی اظهار کرد: در حین سرقت، درگیری بین سارقان و صاحب طلافروشی در داخل مغازه صورت می‌گیرد که در این کش و قوس سارقان با شلیک تیر هوایی به دنبال سرقت طلا از ویترین مغازه بودند که با حضور به موقع و سریع نیروهای بسیجی این سارقان در کار خود ناکام ماندند.

فرمانده پایگاه نجف اشرف سپاه ناحیه همدان افزود: متاسفانه در این درگیری مسلحانه یکی از بسیجیان عزیز و  صاحب مغازه مجروح شدند.

وی گفت: به دنبال تعقیب و گریز یکی از سارقان توسط بسیجیان و شهروندان و به رغم شلیک گلوله توسط سارق به طرف مردم، در نهایت این سارق توسط یکی از بسیجیان دستگیر و پس از خلع سلاح تحویل مراجع انتظامی همدان شدند.

زند با تایید این خبر که متاسفانه پلیس خیلی دیر به محل حادثه رسیده است؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره پلیس آگاهی در نزدیکی محل وقوع سرقت است و چندین بار تماس با فوریت‌های 110 مأموران کلانتری بعد از گذشته 30 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها