خبرهای داغ:
در آغاز هفته عقیدتی سیاسی انجام گرفت:

دیدارجمعی از پاسداران ناحیه امام صادق(ع) آبیک با امام جمعه شهر آبیک

در آغازین روزهای هفته عقیدتی سیاسی جمعی از پاسداران سپاه امام صادق(ع) آبیک با امام جمعه شهر آبیک دیدار کردند واز رهنمود های ایشان بهره مند گشتند.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۵۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از شهرستان آبیک در این دیدار حجت الاسلام ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک با اشاره به ایام پر برکت ماه رجب گفت: در این ایام که هستیم ایام پربها و پر برکتی است و سفره ایست از انعام الهی که گسترده شده وخوشا به حال کسی که بر سر این سفره بنشیند واز انعام الهی ارتزاق بکند.

وی تصریح نمود: بیشتر ایام این ماه به وجود ارزشمند امیرالمومنین علی (ع) تعلق دارد و بهانه ای است که از سخنان ایشان بیشتر بهره مند شویم .

موسوی افزود: امروز اطاعت بی چون وچرا از مقام معظم رهبری اطاعت از امیرالمومنین (ع) است و باید در حد توان خود فرمایشات واوامر ایشان را مو به مو اجرا بکنیم وبه  بزرگانمان وکسانیکه برای ما زحمت کشیدند وعمرشان را گذاشتند تا اسلام را به آموزش دهند درود و رحمت می فرستیم.

امام جمعه شهر آبیک اذعان نمود: یکی از این بزرگان استاد شهید مرتضی مطهری می باشد که واقعا  برای شناخت وترویج وتبلیغ اسلام مایع گذاشتند واز کسانی بودند که  مانند امام (ره) ذوب در اسلام ومعارف آن شدند و خیلی در این راه زحمت کشید که البنه خدا نیز به ایشان توفیق عطا نمود.

وی در ادامه متذکر شد: شهید استاد مرتضی مطهری(ره) هم در حکمت وفلسفه وهم در نگاشتن کتابهای داستانی مثل "داستان راستان" ید طولایی داشت و ما به مناسبت شهادت این انسان بزرگ از مقام شامخ معلم نیز تقدیر می کنیم که الحق ایشان برای جوامع انسانی وبشری معلم بزرگی  بودند.

حجت الاسلام موسوی در خاتمه اذعان نمود: حضرت امام(ره) در مورد تالیفات و آثار ایشان فرمودند که همگی تالیفات ایشان بدون استثنا خواندنی هستند و یکی از خصلت های ایشان این است که هم عالم وهم شهید هستند و در احادیثی که به ما رسیده است می فرماید مدادالعلما افضل من دماء الشهدا که ایشان هر دوی این خصلت ها را دارا می باشند.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها