خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه البرز تشریح کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه البرز مجموعه برنامه‌های این نهاد را در هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۵۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر در نشست خبری که در سالن جلسات سپاه ناحیه مقاومت امام رضا (ع) برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه رجب اظهار کرد: بزرگداشت این روزها و مناسباتی که در آن وجود دارد از سوی فعالان فرهنگ و دستگاه‌های اجرایی بسیار لازم و ضروری است.

وی با اشاره به 12 اردیبهشت، سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم اظهار کرد: این ایام، میان نیروهای سپاه در مناطق مختلف با عنوان هفته عقیدتی سیاسی شناخته می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه البرزعنوان کرد: برنامه‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف فرهنگی، بصیرتی، سیاسی و غیره همزمان با هفته عقیدتی در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) طراحی شده است.

شجاعی‌مهر ادامه داد: برنامه‌های طراحی شده برای اجرا در هفته عقیدتی سیاسی با هدف ارتقای شناخت اقشار مختلف مردم از سیره و روش زندگی شهید مطهری به عنوان یک مرد اخلاق، معنویت، اسلام‌شناسی و غیره خواهد بود.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مداوم با محوریت شخصیت بزرگان دینی و سیاسی معاصر از جمله شهید مطهری در ناحیه‌های مقاومت بسیج در مناطق مختلف از جمله شهرستان البرز موجب شده تا این نهاد انقلابی از بسیاری فتنه‌های صورت گرفته مصون بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه البرز خاطرنشان کرد: اجرای برنامه کوهپیمایی برای عموم مردم شهرستان البرز یکی از برنامه‌های مورد توجه بوده که برای هفته عقیدتی طراحی شده است.

شجاعی مهراضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از آنها غبارروبی مزار شهدا، بخشی دیگر از برنامه‌های این هفته را به خود اختصاص می‌دهد.

وی مطرح کرد: برگزاری گردهمایی حکمت مطهر در 15 اردیبهشت ماه جاری و گردهمایی سرحلقه‌های صالحین شهرستان البرز، نشست هیئت عاشقان ولای و گرامیداشت هفته عقیدتی در مساجد این شهرستان از جمله مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نیز از جمله فعالیت‌های برجسته در هفته عقیدتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه البرز افزود: نمایشگاه کتاب با موضوع حکمت مطهر، مسابقه کتاب‌خوانی در دو کتاب ولاء‌ها و ولایت‌ها و جاذبه و دافعه امیرالمومنین و برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی با موضوع دجال‌واره بخش دیگری از اقدامات ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) را تشکیل می‌دهد.

شجاعی‌مهر تأکید کرد: حضور فعال نیروهای بسیجی و اقشار مختلف مردم در فعالیت‌ها و اقدامات طراحی شده برای هفته عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) می‌تواند موجب ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه شود.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها