خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از این روحیه ولایت مداری و نترس بودن شما واهمه دارد و نمی‌توانند قبول کنند که امروز فرهنگ بسیجی و انقلابی به کشورهای منطقه صادرشده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۵۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در مرحله پایانی رزمایش الی بیت‌المقدس در جمع بسیجیان شهرستان نهاوند در پادگان قدس این شهرستان اظهار داشتت: هدف از اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس این است که نیروهای بسیجی بتوانند به‌طور سازمان‌یافته آمادگی خود را بالا ببرند و این آمادگی را به‌صورت عملی اجرا کنند.

وی اظهار کرد: در استان همدان 120 گردان آماده رزم شامل 48 گردان بیت‌المقدس، 35 گردان عاشورا، 25 گردان الزهرا(س)، 10 گردان امام حسین(ع)، یک گردان امام علی(ع) و یک گردان کوثر فعالیت دارند که برای انجام هرگونه عملیاتی آماده هستند.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: دفاع از کوی و برزن، عملیات امداد و نجات و انجام عملیات پدافندی دورتادور و ایجاد زمینه ارتباط با سایر دستگاه‌ها را از مهم‌ترین اهداف این رزمایش عنوان کرد.

وی گفت: درمجموع 3 هزار رده بسیج در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها، قشرها و گردان‌ها در استان همدان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 28 گردان بیت‌المقدس در رزمایش الی بیت‌المقدس در سطح استان همدان که در دو مرحله اجرا می‌شود شرکت می‌کنند.

ابوحمزه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: سپاه و بسیج با هیچ‌کس تعارفی ندارد و همیشه انتقادات را به روشی سازنده و مفید بیان کرده است و خود را همیشه تابع محض نظر ولی امر مسلمین جهان می‌داند.

وی بیان داشت: تعامل و همکاری سپاه استان همدان با دستگاه‌های اجرایی بر مبنای 4 محور اصلی شامل انتقاد سازنده و گوشزد کردن ضعف‌ها، تعامل با مسئولان و دستگاه‌های اجرايی، مطالبه‌گری و مراقبت از دستگاه‌ها به‌منظور خارج نشدن از خطوط قرمز نظام است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان افزود: بسیج با سایر مسئولان کشور همواره رابطه خوبی داشته و با آن‌ها همکاری می‌کند و نکات ضعف‌ها را گوشزد می‌کند و از مسئولان مطالبه گری می‌کند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی گفت:همه بسیجیان باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم بردارند و تحقق شعار سال یکی از اهداف اصلی بسیج است.

ابوحمزه گفت: بسیجی بودن توفیقی است که خداوند به شما داده که همه باید در این راه تلاش کنیم تا وظایف خود را به‌خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از این روحیه ولایت مداری و نترس بودن شما واهمه دارد و نمی‌توانند قبول کنند که امروز فرهنگ بسیجی و انقلابی به کشورهای منطقه صادرشده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان بیان داشت: کشورهای استکباری بعد از موج بیداری اسلامی با تشکیل و تجهیز گروهک‌های تروریستی تکفیری به دنبال خشن جلوه دادن دین مبین اسلامی و جلوگیری از نفوذ و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه هستند.

وی گفت: آن‌ها از اسلامی می‌ترسند که از دل آن بسیجیان عراق و سوریه یمن و بحرین بیرون آمدند و نمونه بارز بسیجیان مکتب اسلام سردار قاسم سلیمانی است که از دل انقلاب بیرون آمده است.

ابوحمزه اظهار کرد: کشورهای استکباری و رژیم صهیونیستی به‌خوبی از قدرت بسیجیان و نظام جمهوری اسلامی آگاه هستند و به حمدالله قدرت کوچک‌ترین نظر بدی به کشورمان را ندارند که این عزتمندی جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد که به برکت خون شهدای والامقام به‌دست‌آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات