خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد؛
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بسیجیان قمی به اجرای مطلوب رزمایش‌های الی بیت‌المقدس اهتمام ویژه‌ای دارند و با توجه به ارزیابی‌های سطحی قم یکی از استان‌های موفق در زمینه اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس است.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۴۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محسن کریمی در حاشیه بازدید از رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه آمادگی‌های لازم برای مقابله با تهدیدهای مختلف باید در بدنه جامعه اسلامی ایجاد شود اظهار کرد: نهادهایی برای کاهش خسارت‌های جامعه در هنگام بحران در نظر گرفته شده‌اند اما حضور نیروهای مردمی بسیج در صحنه تاثیر متفاوتی دارد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب سازمان بسیج مستضعفین در امداد به هنگام حوادث طبیعی از جمله زلزله بم اضافه کرد: بسیج بدون هیچ چشم‌داشت مادی با حرکت‌های داوطلبانه و تکیه بر ایمان و تقوا خود پشتوانه جامعه اسلامی است به همین علت آمادگی این مجموعه مردمی باید حفظ شود تا بتواند به صورت مستمر در عرصه‌های مختلف نقش ایفا کند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه بسیجیان در استان‌های مختلف ایران اسلامی رزمایش‌های الی بیت‌المقدس و کوثر را به خوبی اجرایی کرده‌اند ادامه داد: انگیزه، نشاط، نظم و جدیتی که در رزمایش‌های الی بیت‌المقدس استان قم دیده می‌شود نشان می‌دهد بسیجیان قمی به اجرای مطلوب رزمایش‌های الی بیت‌المقدس اهتمام ویژه‌ای دارند و با توجه به ارزیابی‌های سطحی قم یکی از استان‌های موفق در زمینه اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس است.

وی به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اجرای رزمایش‌های الی بیت‌المقدس و کوثر بتوانیم بخشی از توانایی‌های بسیج را برای جهانیان به نمایش بگذاریم.


ارسال نظرات