خبرهای داغ:
معاون عملیات سپاه استان قم تجدید بیعت با آرمان‌های ولایت فقیه را یکی از اهداف اصلی برگزاری رزمایش‌های بسیج خواند و مطرح کرد: رزمایش‌های بسیج پاسخگوی تهدیدات جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۴۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا ظهرابی در حاشیه بازدید از رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه بسیجیان باید برای مقابله با بلایای طبیعی و غیر طبیعی آمادگی لازم را داشته باشند ابراز کرد: اجرای رزمایش 10 گردان الی بیت‌المقدس و تمرین چهار گردان کوثر طی این دو روز اخیر در پادگان‌های شهداي 19 دي، شهداي خيبر، زرهي، ستاد سپاه استان قم و اردوگاه غدير انجام شده است.

وی تجدید بیعت با آرمان‌های ولایت فقیه را یکی از اهداف اصلی برگزاری این رزمایش‌ها خواند و مطرح کرد: رزمایش‌های بسیج پاسخ‌گویی به تهدیدات جامعه اسلامی و ارتقاء سطح روحيه سلحشوري در بسيج با نبرد عاشورايي، عمق بخشي داخلي، ايجاد بازدارندگي در برابر هرگونه تهديد و تهاجم، افزايش و حفظ توان و آمادگي رزم گردان‌هاي بسيج در ماموريت‌های نرم، نيمه سخت و سخت بخشی از اهداف مورد نظر این رزمایش‌هاست.

معاون عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: گردان‌ها در قالب ماموریت‌های مختلف از جمله مقابله با هلی‌برن و ناآرامی‌های اجتماعی، دفاع از كوي و برزن و امداد و نجات رزمایش خود را اجرایی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خواهران بسیجی در گردان‌های کوثر و برادران در گردان‌های الی بیت‌المقدس سازماندهی می‌شود ابراز کرد: رزمایش گردان‌های کوثر نیز در روز 17 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار می‌شود.


ارسال نظرات