خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم:

حضور جوانان در گردان‌ها الی بیت‌المقدس نشان از پویایی بسیج است

فرمانده سپاه استان قم گفت: حضور پر شور جوانان در گردان‌های الی بیت‌المقدس نشان از پویایی بسیج می باشد و این پویایی روز به روز در حال گسترش است.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۳۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در حاشیه بازدید از رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران، آمادگی همه جانبه بسیج را یک وظیفه ذاتی و امری ضروری دانست و اظهار کرد: اگر مردم برای مقابله با تهدیدها آمادگی لازم را نداشته باشند جامعه اسلامی در مواقع بحران دچار خسارت‌های بسیاری می‌شود.

وی با بیان اینکه تبلور اراده مردم در مجموعه بسیج به خوبی قابل مشاهده است اضافه کرد: اگر بسیج را برای مقابله با تهدیدها آماده کنیم از بسیاری از خسارت‌ها در مواقع بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی جلوگیری می‌شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تاکید بر اینکه سازمان بسیج مستضعفین برای آمادگی بسیجیان در هنگام وقوع خطر برنامه‌ریزی‌های مختلف انجام داده است خاطرنشان کرد: امروز سه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)، امام حسین(ع) و امام رضا(ع) در نقاط مختلف استان قم در زمینه‌های مختلف نظامی و امدادی اجرای رزمایش مناسبی داشتند که عملکرد تخصصی آن‌ها توسط مسئولان کشوری سپاه مورد بررسی قرار داده می‌شود.

وی از برگزاری صبحگاه اقتدار با حضور جمعی از مسئولان استانی و سخنرانی آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم یاد کرد و گفت: حضور پر شور جوانان در گردان‌های الی بیت‌المقدس نشان از پویایی بسیج می باشد و این پویایی روز به روز در حال گسترش است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار