خبرهای داغ:
نیروهای ارتش سوریه کنترل موفق شدند، شهرک «الشیخ جابر» در «جسر الشغور»، از توابع ریف ادلب را در دست گیرند.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۰۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ادامه عملیات‌های ارتش سوریه در ریف ادلب این نیروها موفق شدند، کنترل شهرک «الشیخ جابر» در «جسر الشغور»، از توابع ریف شمالی ادلب را در دست گیرند.

ارتش سوریه همچنین پیشروی خود در ریف ادلب را ادامه داده و ضربات سنگینی را به تجمعات و مواضع گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» وارد کرده و ده‌ها تروریست تکفیری وابسته به این گروه را کشته و زخمی کردند.

در میان کشته‌های این عملیات‌ها سرکرده گروه تروریستی موسوم به «گردان سپر شمال» نیز مشاهده می‌شد.

این درحالی است که ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی این کشور همچنان به پیشروی خود در محور «سهل الغاب» در ریف غربی حماه ادامه می‌دهند و در این راستا گزارش شده که درگیری‌های شدیدی در این محور جریان دارد و طی آن جبهه النصره تلاش بسیاری دارد، مناطقی که طی روزهای گذشته در ریف ادلب تصرف کند، را حفظ کند.

در استان حسکه نیروهای ارتش سوریه با عناصری از گروه تروریستی تکفیری «داعش» درگیر شدند که به چندین نقطه نظامی ارتش سوریه در محور حسکه – جبل عبد العزیز حمله کرده بودند.

منابع میدانی سوری همچنین تصریح کردند که نیروهای ارتش سوریه و دفاع مردمی این کشور حمله گروه‌های مسلح به مناطقی در جنوب غربی حسکه را دفع کردند. این حمله با خودرو بمبگذاری شده‌ای آغاز شد که یک انتحاری تکفیری سعودی آن را هدایت می‌کرد، اما ارتش سوریه پیش از انفجار خودرو توسط این انتحاری در نقطه مورد نظر آن را منهدم کردند.

همچنین یگان‌های ارتش سوریه حمله تروریست‌های مسلح به مقبره «شهدا» در جنوب شهر حسکه را دفع و 9 تروریست مسلح را به قتل رساندند.

منبع: فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها