امام جمعه موقت رضوانشهر گفت: وجود عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر بعد مکتبی و معنوی در این نهاد مقدس است.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۰۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین یوسفی امام جمعه موقت رضوانشهر در خطبه اول سخنان خود ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) اظهار کرد: این امام همام در طول زندگانی خود همواره در خدمت پیامبر اسلام و اسلام بوده است. 

وی با بیان ابعاد مختلف شخصیتی حضرت علی (ع) افزود: حضرت امام علی (ع) در طول زندگانی خود دارای سجایای اخلاقی و کرامات بسیار والایی بوده است و در وصف این شخصیت عظیم الشان همین را بس که مادر گرامی وی در حال وضع حمل نمودن آن حضرت به اذن الهی وارد خانه کعبه شد و در آنجا آن حضرت را بدنیا آورد.

حجت الاسلام یوسفی در خطبه دوم نماز جمعه به روز جهانی کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران بازوان تولید و کار در جامعه هستند و باید قدر این قشر زحتکش و ارزشی را دانست. وی در این زمینه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران کشور اشاره کرد و افزود: مسئولین امر و کارگران باید برای تولید کالا به سمتی بروند که تولیدات داخلی از کیفیت برتر و کمیت خوب و مناسب برخوردار باشد تا دیگر مردم به کالاهای خارجی روی نیاورند و با افزایش خرید کالاهای داخلی زمینه اشتغال و بالتبع آن کاهش تورم و گرانی را در جامعه شاهد باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مطهری اشاره کرد و ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه یادآور شد: سپاه یک نیروی مکتبی و انقلابی است و وجود عقیدتی سیاسی در سپاه مظهر بعد مکتبی و معنویت در سپاه می باشد و هدایتگر مجموعه پاسداران و بسیجیان بسوی اعتقادات الهی و معنویات است.

وی با اشاره به هفته ملعم گفت: معلم در تربیت نسل جدید جامعه بسیار تاثیرگذار است و باید با الگوگیری از استاد عظیم الشان شهید مطهری بتوانند نسلی دینی و ارزشی تربیت نمایند و به جامعه تحول دهند. 

امام جمعه موقت رضوانشهر در پایان با اشاره به کشتار مردم مظلوم یمن بدست آل سعود خاطرنشان کرد: این روزها شاهد هستیم که مردم بی دفاع و مظلوم یمن آماج حملات ددمنشانه آل سعود هستند و عربستان بداند که در این جنگ شکست خواهد خورد و باید در آینده ای نزدیک پاسخگوی جنایات ضد بشری خود علیه مردم یمن باشد.

ارسال نظرات