مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

پیشرفت مکتب اهل بیت(ع) مهار کردنی نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیشرفت مکتب اهل بیت(ع) مهار کردنی نیست.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۰۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان, حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی در همایش ویژه هفته عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار کرد: علت بالندگی، رشد و پیشرفت مکتب اهل بیت(ع) مکتب قابل مهار و کنترل کردن توسط دشمنان نیست
.

وی با اشاره به اینکه هر چه به گذشته این مکتب بنگریم مکتبی همراه با رشد و تعالی دیده می‌شود، افزود: مکتب اهل بیت(ع) هر روز بهتر از روز گذشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون چندین همایش در کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای کشف راز رشد و تعالی مکتب اهل بیت(ع) برگزار شده است، متذکر شد: با وجود اینکه برنامه‌های مختلفی برای تضعیف و نابود شدن این مکتب برگزار می‌شود اما دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برای خود پیروان مکتب اهل بیت(ع) نیز علت موفقیت این مکتب سوال است، ابراز داشت: امام راحل نیز به حضور دست غیبی در موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران و مکتب اهل بیت(ع) معتقد بودند و می‌فرمودند دست دیگری کارها را کارگردانی و هدایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه عظمت مکتب اهل بیت(ع) در سال‌های آینده صد برابر افزایش می‌یابد، افزود: مهم‌ترین عامل رشد و پیشرفت شیعیان صفت‌هایی است که در لقب حضرت علی(ع) وجود دارد.

تویسرکانی ادامه داد: در قرآن کریم صفت‌های بسیاری برای حضرت علی(ع) عنوان شده که خداوند آن صفات را توصیف می‌کند.

وی با بیان اینکه بهترین صفات در قرآن کریم برای حضرت علی(ع) صفت صدیق ایشان است، افزود: علت مهار نشدنی بودن پیروان مکتب اهل بیت(ع) و پیشرفت‌ها و جهانی شدن آن نیز صفت صدیق است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مردم باید هر روز در زندگی شخصی، فردی، سیاسی رشد داشته باشیم و از صدق فاصله نگیریم، گفت: تفسیر صدق در چند آیه قرآن کریم مشاهده شده است.

وی در پایان ادامه داد: صدق یعنی عمل هر شخصی با سخنش یکی باشد و ظاهر و باطن انسان نیز در یک راستا باشد.

ارسال نظرات