نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

170 شبکه ماهواره‌ای با عناوین اسلامی علیه دین مبین اسلام فعالیت دارند

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: 170 شبکه ماهواره‌ای با عناوین اسلامی علیه دین مبین اسلام فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۰۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در جمع فرهنگیان زنجانی با اشاره به نقش مهم معلمان در تربیت دانش‌آموزان اظهار داشت: مسیر هدایت مسیری است که معلمان پرچمداری آن را بر عهده دارند، چراکه مستقیما بر روی فکر و ذهن دانش‌آموزان کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه معلمان باید کمین‌گاه‌های شیطان را بشناسند و برای مقابله با آن تلاش کنند، تصریح کرد: باید معلمان در این زمینه دانش‌آموزان را آگاه‌سازی و هشیار سازند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت کار معلمان و اینکه معلمان باید خود را با موضوعات روز آشنا کنند، اظهار داشت: معلمان بیش از سایر افراد نیازمند برقراری ارتباط نزدیک با قرآن هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون گروه‌هایی همچون داعش، می‌توانند به آسانی و با بهره‌گیری از ابزارهای روز 10 هزار جوان مذهبی را از کشورهای مختلف جذب کنند، ادامه داد: بدنه داعش را افرادی لاابالی و شراب‌خوار تشکیل می‌دهند، اما توانسته‌اند با تبلیغات افرادی را از نقاط مختلف جهان جذب کنند.

تویسرکانی با اشاره به دشمنی با اسلام و آموزه‌های اسلامی گفت: امروز در جهان علت خباثت و دشمنی غرب و استکبار با مسلمانان به ویژه جمهوری اسلامی، طلا، نفت و حتی سانتریفیوژها نیست، بلکه آنها با اصل اسلام مخالفند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی تلاش دارند به اهداف خود برسند، ادامه داد: باید همه ملت‌ها و اقوام در مقابل توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان آگاه و هشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت نزدیک به 170 شبکه ماهواره‌ای با عناوین اسلامی علیه دین مبین اسلام با هدایت دشمنان اسلام گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای با عناوین اسلامی علیه دین مبین اسلام فعالیت و اصل اسلام و اعتقادات مذهبی را هدف گرفته‌اند.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات و بودجه‌های هنگفت توسط سردمداران آمریکا علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: دولت آمریکا سالانه میلیاردها دلار برای تخریب جمهوری اسلامی هزینه می‌کند، اما با تدابیر و راهکارهای مقام معظم رهبری همه توطئه‌ها و دسیسه‌های آنها با شکست مواجه می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار