مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان:

اولویت‌های کاری برای کشف مصادیق معروف و منکر مورد توجه قرار گیرد

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان گفت: برای کشف مصادیق معروف و منکر در حوزه دانشگاه، باید اولویت‌های کاری در این خصوص مورد توجه جدی‌تری قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۹۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،حجت الاسلام علی کریمیان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان، در کارگاه آموزشی نماز ویژه معاونین فرهنگی و رؤسای دفاتر فرهنگی، مدیران و ائمه جماعات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با اشاره به عنوان بحث «کالبد شناسی دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر»، اظهار کرد: در این کارگاه به بایدها و نبایدهای فراروی دانشگاه توجه شد.

وی تصریح کرد: برای کشف مصادیق معروف و منکر در حوزه دانشگاه، باید اولویت‌های کاری در این خصوص مورد توجه جدی‌تری قرار گیرد.

مظاهر زمانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گفت: در راستای ارتقای علمی، بصیرتی و توسعه فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، این کارگاه به میزبانی واحد رشت برگزار شد.

وی، با تاکید بر اینکه نماز در رأس امور و فرهنگ نماز در سطح دانشگاهیان، از اولویت و سرفصل‌های ممتاز معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی است که در همین راستا شاهد فعالیت‌های چشمگیری در این زمینه خواهیم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، خاطرنشان کرد: تجلیل از فعالین ستاد اقامه نماز، برگزاری مسابقات مرتبط، برگزاری شکوهمند نماز جماعت در واحدهای دانشگاهی استان، توجه به ساخت، تجهیز و توسعه مساجد و نمازخانه‌ها به عنوان طرح ماندگار فرهنگی از نشانه‌های اهمیت این موضوع در برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار