خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: تا زمانی که حکومت جبار و فاسد آل سعود در منطقه است مسلمانان روی خوشی نخواهند دید زیرا جهان اسلام بیشترین صدمه و آسیب را از جانب همین کشور و دیگر ایادی مزدورش دیده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۹۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهاوند اظهار داشت: کشورهای آمریکا، اسرائیل که محور شرارت و ناامنی در منطقه هستند، با حمایت‌های خود از جنایات عربستان در ویران کردن خانه‌های مردم یمن و کشتن مردم بی‌گناه آن شریک جرم هستند.

وی گفت: برکناری تعدادی از شاهزادگان عربستانی و اختلاف در دربار این کشور نشان از ضعف و از هم گسستگی حکومت ظالمانه آنها دارد زیر این حکومت دیکتاتوری سال‌ها است که در حق مردم خود و خاورمیانه ظلم می‌کند و دست آنها با آمریکا، اسرائیل و تروریست‌ها در یک‌کاسه است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: تا زمانی که این حکومت جبار و فاسد در منطقه است مسلمانان روی خوشی نخواهند دید زیرا جهان اسلام بیشترین صدمه و آسیب را از جانب همین کشور و دیگر ایادی مزدورش دیده است زیرا این حکومت از اولش هم بدون دخالت مردم و با فشار انگلیسی‌ها به مردم دیکته شد.

مغیثی بیان کرد: چندین بار است که جمهوری اسلامی بر اساس حس انسان دوستانه و کمک به مظلومان محموله‌های غذا و دارو را به آن کشور اعزام می‌کند ولی هواپیماهای این کشور ، اجازه فرود به کاروان بشردوستانه ایران را نمی‌دهند و اکنون نیز کمبود دارو در یمن باعث مرگ ده‌ها نفر شده است.

وی تصریح کرد: مردم سخاوتمند کشورمان دست از کمک‌های بشردوستانه خود به مردم یمن بر‌نمی‌دارند و هر روز تلاش می‌کنند که هرچه زودتر غذا و دارو را به کودکان و زنان بی‌دفاع این کشور جنگ‌زده اعزام کنند و در این حرکت بشردوستانه سازمان ملل و مجامع بین‌المللی باید به کمک ایران بیایند.

مغیثی ضمن گرامیداشت هفته معلم و کارگر اظهار کرد: همه ما باید از دو قشر کارگران و معلمان به خاطر زحمات و تلاش‌های که برای تعلیم و تربیت و امرارمعاش مردم و گردش چرخ‌های بزرگ اقتصاد کشور انجام می‌دهند قدردانی کنیم .

وی بیان کرد: برای تحقق شعار سال همه ما از معلم، کارگر و کارفرما گرفته تا سایر بخش‌های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی جامع تلاش کنیم با وحدت و همدلی مشکلات کشور را برطرف کنیم و از مسائل تفرقه برانگیزخوداری کنیم.

امام جمعه نهاوند پیشاپیش سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر و معلم را تبریک گفت و افزود: همه ما باید مانند حضرت فاطمه زهرا (س) مطیع امر ولایت باشیم زیرا آن حضرت برای خانواده خود و مردم، رهبر و معلمی دلسوز و همسری ارزشمند و بی نظیر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات