خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم:

گردان های بیت المقدس دژی در برابر توطئه ها ی دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم گفت: گردان های بیت المقدس دژی مستحکم و استوار در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۸۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر حسین مرادی، صبح امروز در جمع بسیجیان گردان های الی بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) طی سخنانی اظهار کرد: حضور شما در گردان های بیت المقدس دژی محکم و استوار در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی و پاسخی دندان شکن به حربه های نافرجام استعمار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) افزود: استکبار با اعمال تحریم های ناجوانمردانه می خواهد تا فشار بیشتر بر مردم، آنها را از بدنه نظام جدا کند اما غافل از این هستند که این مردم بیش از 30 سال است که همیشه و در همه حال پشتیبان نظام خود بوده و تا ظهور منجی عالم بشریت خواهند بود.

وی ادامه داد: حضور پرشور شما بسیجیان در راهپیمایی های ایام الله سال و در این رزمایش پیغامی روشن و واضح برای استکبار و دولت مردان دارد و آن پیغام این است که ما بسیجیان و ملت ایران نه تنها در حرف بلکه در عمل و آنجا که نیاز به عملیات و دفاع فیزیکی نیز باشد، پشتیبان و حامی و مطیع امر رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود، به امید آنکه جمعه آینده روز ظهور خورشید عالم تاب مهدی صاحب الزمان باشد انشاالله.


ارسال نظرات
آخرین اخبار