خبرهای داغ:
از سوی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم عنوان شد؛
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم عناوین برنامه های این سازمان بمناسبت هفته بسیج فرهنگیان در سال 94 را اعلام کرد .
کد خبر: ۸۵۱۵۳۷۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
عباس روحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، طی سخنانی با تبریک ایام هفته گرامیداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان ابراز کرد: در روز جمعه، 11 اردیبهشت که به نام " معلم، ولایت و مهدویت" نامگذاری شده، جمع کثیری از معلمان بسیجی استان در صفوف بهم پیوسته نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان عناوین روزشمار هفته افزود: شنبه 12 اردیبهشت، به نام معلم، ایمان و معنویت، یکشنبه 13 اردیبهشت، معلم، علم و فناوری، دوشنبه 14 اردیبهشت، معلم، پیشرفت و عدالت، سه شنبه 15 اردیبهشت، معلم، امربه معروف و نهی از منکر، چهارشنبه 16 اردیبهشت، معلم، همدلی و همزبانی و پنجشنبه 17 اردیبهشت به نام معلم، فرهنگ و اخلاق اسلامی نامگذاری شده است.

روحی با اشاره به برخی برنامه های هفته بسیج فرهنگیان ابراز کرد: در روز یکشنبه 13 اردیبهشت ابتدا فرهنگیان بسیجی به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام، راس ساعت 8 صبح در بیت تاریخی امام راحل(ره) حضور می یابند سپس در مراسم باشکوهی که به همین منظور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برپا می شود، شرکت می کنند.

وی دیدار فرهنگیان بسیجی با علما و مراجع، برگزاری حلقه های تربیتی صالحین با محوریت سخنان شهید مطهری، حضور معلمان در مراسم معنوی اعتکاف، بازدیدهای علمی، مسابقات فرهنگی هنری با محوریت شعار همدلی و همزبانی، برگزاری نشست های بصیریت با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری یادواره شهدای فرهنگی را بخشی از برنامه های بسیج فرهنگیان در کانون های بسیج استان برشمرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم همچنین افزود: در این هفته دیدار صمیمی فرهنگیان بسیجی نمونه با فرمانده سپاه استان قم، برپایی همایش روز قشر بسیج فرهنگیان قم، حضور فرهنگیان در برنامه دیدار یار و آشنایی با سیره شهدا و گلباران قبور شهدای فرهنگی در گلزارهای شهدای استان صورت خواهد گرفت.


ارسال نظرات