خبرهای داغ:
دبیر شورای نگهبان:

همه باید مراقب حریم خون شهدا باشند/ ملت و مسئولان نسبت به حفظ حریم شهدا همتی مضاعف داشته باشند

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه ملت و مسئولان باید نسبت به حفظ حریم شهدا همتی مضاعف داشته باشند،‌ گفت: شهدا شمعی برای همه مسلمانان هستند که در تاریکی‌ها راهنما خواهند بود.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۷۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله احمد جنتی پنج‌شنبه شب در یادواره پدران آسمانی که در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد، شهادت را سعادتی از جانب خداوند متعال دانست و بیان کرد: این سعادت نصیب هر کسی نمی‌شود.

دبیر شورای نگبهان با اشاره به سیره حضرت علی (ع) در برخورد با یتیمان اظهار کرد: حضرت علی( ع) علاوه بر اینکه پدر همه امت هستند پدر یتیمان نیز هستند چرا که بیش از همه بر سر یتیمان دست محبت می‌کشیدند.

وی با اشاره به اینکه باید بر سر فرزندان شهدا دست محبت کشید تصریح کرد: این سیره شیعه است و باید نسبت به آن توجه داشته باشیم.

جنتی ضرورت پاسداری از خون شهدا را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: همه باید مراقب حریم خون شهدا باشند و این وظیفه باید همگانی شود و این مسیر می‌تواند ما را با شهدا محشور کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت فرزندان شهدا نیز بسیار سنگین است اظهار کرد: فرزندان شهدا اگر مرتکب خطایی شوند باید در قیامت پاسخگوی پدران خود باشند بنابر این وظیفه آنها سنگین است.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه ملت و مسئولان باید نسبت به حفظ حریم شهدا همتی مضاعف داشته باشند بیان کرد: شهدا شمعی برای همه مسلمانان هستند که در تاریکی‌ها راهنما خواهند بود.

جنتی ادامه داد: خون شهدا بود که مایه حفظ اسلام شده است و باید امروز از یاد و نام شهدا و خون ایشان پاسداری کنیم.


ارسال نظرات