خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان گفت: سعودی‌ها ادعای خادم الحرمین دارند اما عملا همه دست نشانده آمریکا هستند.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۶۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدهاشم موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان با اشاره به اینکه فرهنگ تقوا در جامعه باید نهادینه شود، اظهار داشت: رجب ماه تزکیه اخلاق، نفس و وصل شدن به توحید، نبوت و معاد است.

وی ادامه داد: در ماه رجب باید از رفتارهای نادرست اخلاقی و محرمات دور شد چراکه ماه رجب ریسمان ناگسستني بین خدا و بندگان است و به وسیله همین رسیمان می‌توان به خدا رسید.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه در ماه رجب ملائک انسان‌ها را دعوت به آشتی با خدا و دوری از گناه دعوت می‌کند، اذعان داشت: گناه آفت است و باقی ماندن آثار گناه در ماه‌های آتی در وجود انسان مانع توبه می‌شود و دعوت خدا در ماه رجب ویژه است.

موسوی ادامه داد: دعا عمل به قرآن و بالاتر از قرائت قرآن است و با استغفار در ماه رجب انسان می‌تواند اجر و پاداش ۱۰۰ شهید را به دست بیاورد.

وی در خطبه‌های دوم نماز جمعه با اشاره به خدمات نیروی انتظامی و معلمان در کشور، اذعان داشت: معلم هم نام خدا و شغل معلمی شغل انبیا است و حضرت علی(ع) ابن ابی طالب نیز خود معلم بوده است.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه حکمت یکی از مباحث قرآنی است، افزود: حضرت علی(ع) دریای معرفت است.

موسوی با بیان اینکه ویژگی‌های پیامبران در امیرالمونین(ع) جمع و محبت اهل بیت بر همه مردم واجب است، ادامه داد: گروه کافر داعش آسایش را از مسلمانان گرفته‌اند، سعودی‌ها ادعای خادم الحرمین دارند اما عملا همه دست نشانده آمریکا هستند.

وی افزود: تیم مذاکره کننده باید تمامی اقداماتش در چهار چوب نظر رهبری باشد چراکه درغیر این صورت تصميمات آنها مورد قبول مردم قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات