خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

برگزاری رزمایش‌ها، نمایش قدرت داخلی در حمایت از تیم هسته‌ای کشور است

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: برگزاری رزمایش‌ها در حقیقت نمایش قدرت داخلی در حمایت از تیم هسته‌ای کشور است و ارتش و سپاه با ایجاد آمادگی روزافزون نیروی‌های خود، قدرت و ظرفیت عظیم داخلی کشور را به رخ جهانیان به ویژه دشمنان نظام می‌کشاند.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۴۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان،سردار مظاهر مجیدی در مراسم صبحگاه رزمایش «الی بیت المقدس» در تویسرکان که با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه این رزمایش بزرگ در چهار استان همدان، قم، یزد و قزوین برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش ها در راستای تحقق منویات رهبری برای به نمایش گذاشتن قدرت و توانمندی‌های ملت در دفاع نظام و دولت است.

وی اظهار کرد: این گونه رزمایش ها در حقیقت نمایش قدرت داخلی در حمایت از تیم هسته‌ای کشور است و ارتش و سپاه با ایجاد آمادگی روزافزون نیروی های خود، قدرت و ظرفیت عظیم داخلی کشور را به رخ جهانیان به ویژه دشمنان نظام می کشاند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: ما به عنوان سربازان ولایت در لبیک به منویات و دستورالعمل رهبری با هدف ارتقاء توانمندی ها و آمادگی دفاعی بسیجیان به اجرای رزمایش های بزرگ «الی بیت المقدس» پرداخته ایم.

وی با اشاره به اینکه در بسیج به دنبال تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی هستیم و تاکنون در حلقه های صالحین و شجره طیبه صالحین این امر به خوبی محقق شده است، ابراز کرد: کادرسازی، تربیت و سازماندهی نیروهای انقلابی، معتقد، بصیر و با مهارت بخشی از فعالیت های حلقه های صالحین است.

مجیدی تصریح کرد: بسیجیان شرکت کننده در حلقه های صالحین نیز در قالب گردان های بیت المقدس به عنوان گردانی دفاعی و امنیتی فعالیت دارند و با برگزاری رزمایش های «الی بیت المقدس» به دنبال ارتقاء و آمادگی های رزمی هستند تا زمانی که نیاز باشد با آمادگی کامل، به موقع در برابر دشمنان از جان و مال و ناموس ملت حمایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز پشتوانه استوار تیم هسته ای نیروی عظیم بسیج است، گفت: این قدرت عظیم داخلی با بصیرت و ولایتمداری متشکل از تمامی اقشار مردم، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان عنوان کرد: مجموعه بسیج همانند سال های گذشته در سالی که مزین به شعار دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی است بیش از پیش در تمامی ابعاد آمادگی خود را برای حمایت از دولت و نظام اعلام می کند.

وی ورود به عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را بخشی از فعالیت های بسیج برشمرد و گفت: در زمینه فرهنگی به ویژه در بحث نماز و اقامه نماز جماعت با تشکیل حلقه های صالحین در پایگاه های مساجد، سعی بر ترویج نماز جماعت در راستای افزایش وحدت عمومی است.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان به اشتغالزایی برای بیش از 2 هزار نفر در سطح استان در سال گذشته توسط بسیج در حوزه حمایت از اقتصاد داخلی اشاره کرد و افزود: بسیج فعالانه در عرصه های اجتماعی نیز حضور دارد چنانکه در سال گذشته برای مقابله با تهاجم فرهنگی و تحکیم بنیاد خانواده اقدام به جمع آوری بیش از 6 هزار دیش ماهواره کردیم.

مجیدی تصریح کرد: اجرای برنامه هایی با رویکرد ترویج سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن حجاب و عفاف بخشی دیگر از فعالیت های بسیج در زمینه های اجتماعی است.

وی یادآور شد: با این گونه رزمایش ها نیز به دنبال آن هستیم تا فرهنگ جهاد و شهادت را برای خود تداعی کنیم، چرا که معتقدیم مسائل فرهنگی و اقتصادی که دشمن به راه انداخته است هیچ گاه نمی تواند ما را ضعیف کند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: این روحیه و تفکر بسیجی به خوبی در بین مردمان کشورهای منطقه نیز نفوذ کرده است و همان گونه که شاهد هستیم امروز نیروهای مردمی از خود کشورهای لبنان، سوریه و یمن با الهام گرفتن از تفکر بسیجی ما شکل گرفته اند و در برابر دشمنان خود غیورانه ایستاده اند.

*ایجاد همدلی در بین نیروهای گردان از مهمترین اهداف برگزاری رزمایش

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با تبریک اعیاد پیش روی به ویژه میلاد خجسته امام علی(ع)، گفت: هدف اصلی رزمایش، افزایش دانش و مهارت گردان ها، ترویج ارزش های والای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگوهای شاخص به ویژه شهدا به جوانان و مهمتر ایجاد همدلی در بین نیروهای گردان است.

سعید سعیدی افزود: دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی هایی که در آینده ممکن است پیش آید، عملیات تاخیری، ایست بازرسی، پدافند غیرعامل بخشی از اهداف اجرایی رزمایش مذکور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات