نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه خواف با اشاره به ناکامی های امریکا در توطئه هایش بر ضد انقلاب اسلامی، امداد الهی، وحدت ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری را از عوامل مهم شکست توطئه های شیطان بزرگ علیه ایران دانست.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۰۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید الحسینی در مراسم جشنی که به مناسبت ایام مبارک ماه رجب و با حضور پایوران و سربازان سپاه ناحیه خواف برگزار شد با اشاره به برکات ماه رجب گفت: بزرگ ترین ارزش انسان در مقابل پروردگارش داشتن تقوا است و ماه رجب بهترین فرصت برای تطهیر روح و جسم است تا در ماه مبارک رمضان بتوانیم با خدا مناجات کنیم و مورد رحمت و مغفرت قرار گیریم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سالروز حمله امریکا به صحرای طبس گفت: در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی فهرست مفصلی از ناکامی های امریکا را در توطئه هایش بر ضد انقلاب اسلامی و ملت ایران شاهد هستیم و همواره عامل شکست توطئه های شیطان بزرگ امداد الهی، وحدت ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

وی ادامه داد: یاداوری نصرت های الهی وظیفه همگانی است و شکست امریکا در طبس از مصادیق بسیار آشکار نصرت الهی است؛ هنگامی که خداوند برای عبرت گرفتن ستمگران و ادب کردن انان اراده کرد همه عوامل طبیعی همچون  باد شن و طوفان هم جنود الهی می شوند دست و قدرت خدا در این حادثه حقانیت ایران را به نمایش گذاشت و شکستی سخت و تلخ برای امریکا به همراه اورد.

وی به تجاوز 27 روزه آل سعود به کشور یمن اشاره کرد و گفت: آل سعود از نوکران اسرائیل و امریکاست که عده زیادی از کودکان و مسلمانان بی گناه را به خاک و خون کشید.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه خواف تصریح کرد: تهاجم بیست و هفت روزه عربستان به یمن از یکسو باعث رسوایی و شکست خفت بار برای ال سعود شد و از سوی دیگر پیروزی را برای مردم یمن رقم زد.

سید الحسینی ابراز داشت: پیروزی ملت یمن یکبار دیگر پیروزی خون بر شمشیر و غلبه اراده یک ملت متحد و منسچم بر طوفانهای ساختگی قدرت نظامی و استکباری را به اثبات رساند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها