خبرهای داغ:
امروز انجام شد

آغاز رزمایش «الی بیت المقدس» در تویسرکان

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به آغاز رزمایش «الی بیت المقدس» در تویسرکان، حفظ انسجام نیروها و بالا بردن آمادگی بسیجیان را مهمترین هدف این رزمایش در استان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۰۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار مظاهر مجیدی اظهار داشت: با توجه به بازدید صورت گرفته از نخستین روز رزمایش در تویسرکان، شواهد و آمارها حاکی از حضور پررنگ و به موقع بسیجیان در این رزمایش است.

وی با بیان اینکه هم اکنون گردان های الی بیت المقدس تویسرکان در اردوگاه مورد نظر استقرار یافته اند، اظهار کرد: در حال حاضر بسیجیان برای آمادگی عملیاتی کردن بخش اصلی رزمایش که فردا به صورت عملی اجرا می شود، تمرینات و آموزشی های لازم را می بینند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: ساختار سازمانی گردان های بیت المقدس به گونه ای طراحی شده است که برای دفاع های امنیتی پیش بینی می شوند و در کلاس های آموزشی نیز موضوعات دفاعی و امنیتی ارائه می شود.

مجیدی حفظ انسجام نیروها و بالا بردن آمادگی بسیجیان را مهمترین هدف رزمایش الی بیت المقدس در استان عنوان و تصریح کرد: در این رزمایش بسیجیان و گردان های بیت المقدس با انجام تمرینات تاکتیکی برای دفاع از کوی و برزن و نقاط حساس شهری و برون شهری در هنگام تهدیدات منطقه ای و فرا منطقه ای نیز آماده می شوند.

وی گفت: در راستای ارتقاء روحیه وحدت و ترویج فرهنگ ایثار و روحیه شهادت طلبی با تدبیر فرمانده ناحیه تویسرکان شاهد حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس هستیم و نسل جوان اینگونه بیش از پیش با روحیه جوانمردی، ایثار و شهادت آشنا می شوند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) با بیان اینکه یکی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در رزمایش تویسرکان معرفی شهید شاخص سال این شهرستان؛ «شهید مسعود دلاوری» است، افزود: معرفی یک شهید شاخص در هر سال فرصتی را برای تبیین روحیه جهادگری و انتقال آن به نسل جوان با رویکرد معرفی ابعاد شخصیتی و روحیه خالصانه آن شهید فراهم می سازد و در نهایت توان فرهنگی بسیجیان برای رویارویی با دشمنان انقلاب و نظام ارتقاء می یابد.

مجیدی همچنین افزود: اساس کار گردان های بیت المقدس ازحلقه های صالحین است و در حلقه های صالحین نیز تدابیر لازم برای مقابله با جنگ نرم دشمن در چهار محور اصلی اعتقادی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی بحث می شود.

*ارتقاء توانایی رزمی و تربیت نیروهای توانمند از اهداف رزمایش الی بیت‌المقدس است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز گفت: رزمایش الی بیت المقدس از امروز به مدت دو روز به منظور ارتقاء توانمندی های بسیجیان برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام آغاز شده است.

سعید سعیدی ارتقاء توانایی رزمی بسیجیان و تربیت نیروهای شایسته و توانمند را برخی از اهداف رزمایش «الی بیت المقدس» دانست و اظهار کرد: آموزش و ارتقای توان معرفتی، بصیرتی و رزمی و نیز بالابردن توان و آمادگی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات دشمنان از دیگر اهداف رزمایش است.

رزمایش الی بیت المقدس به مدت دو روز؛ دهم و یازدهم اردیبهشت ماه جاری از امروز در محل امامزاده ناصر(ع) تویسرکان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار