خبرهای داغ:
اولین جشنواره استانی انتخاب برترین دستاورد، تجربه و خاطره ویژه سرگروه ها و مربیان شجره طیبه صالحین سراسر استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۶۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

محمد فاطمی نسب دبیر جشنواره استانی انتخاب برترین دستاورد، تجربه و خاطره صالحین استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک میلاد با سعادت امام علی (علیه السلام) اظهارداشت: این اولین جشنواره اولین جشنواره استانی است که با موضوع انتخاب برترین دستاورد، تجربه و خاطره ویژه سرگروها و مربیان شجره طیبه صالحین برگزار می شود.

دبیر این جشنواره با بیان اینکه شرکت برای سرگروهها و مربیان صالحین در هر بخش آزاد است، عنوان کرد: فرم شرکت در این جشنواره از طریق نشریه حیات طیبه ارسال شد است و کپی آن بدون تغییر ابعاد بلامانع است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد رقابت سالم در بین مربیان و سرگروههای صالحین عنوان کرد و افزود: جمع آوری تجربیات موفق مربیان و سرگروههای صالحین، انتقال تجربیات و دستاورد مربیان و سرگروهها به سایر رده ها از دیگر اهداف این جشنواره است.

فاطمی نسب یادآورشد: تجربیات، خاطرات و دستاوردهای برتر در قالب یک مجموعه به چاپ خواهد رسید.

دبیر جشنواره عنوان کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به مسئولین تعلیم و تربیت رده های مقاومت تحویل دهند و یا به آدرس پستی بیرجند، میدان ابوذر، خیابان شهید اسدزاده، روبروی موسسه امام علی (علیه السلام) معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان تحویل نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پانزدهم خرداد ماه سال جاری خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها