خبرهای داغ:
همگام با تکریم معلمان/6

پاسداران و معلمان قاین با امام جمعه دیدار کردند

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج پاسداران و معلمان قاین با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۶۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه و بسیج فرهنگیان شهرستان قاین به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج صبح امروز پاسداران و معلمان قاین با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

محمود رضا کوره گر مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه قاین در این دیدار برنامه هایی که توسط این نهاد در ایام هفته عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد؛ از جمله سرکشی از خانواده های شاهد و ایثارگر، عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری جلسه یاد مطهر را تشریح کرد.

 رضایی مسئول آموزش و پرورش قاین نیز در این جلسه برنامه های آموزش و پرورش را در این هفته از جمله تجلیل از معلمان بازنشسته و معلمان نمونه استانی و کشوری شهر قاین و سرکشی از خانواده های فرهنگی شهید را اعلام کرد.

حجت الاسلام اصفهانی امام جمعه شهر قاین ضمن خیرمقدم و تبریک ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت شهادت استاد مطهری نکاتی درباره شخصیت علمی و معرفتی شهید مطهری بیان کرد.

وی به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع کارگران اشاره کرد و گفت: این که ما بنا به گفته بعضی سیاسیون منتظر توافق با غرب باشیم و همه مشکلات را به آن پیوند بزنیم کاری غلط و بیهوده است.

 وی ادامه داد: ما اگر خواسته باشیم اقتدار خودمان را حفظ کنیم باید به داشته هایمان در داخل کشور سر و سامان بدهیم و اقتصاد مقاومتی را با عمل خودمان در کشور پیاده کنیم .

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر را باید مورد توجه جدی قرار دهیم چون این یک وظیفه دینی و الهی است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار