خبرهای داغ:
رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری استان گفت: از یکهزار و 200 نوع گیاهان دارویی و محصولات استراتژیک بخش کشاورزی که در استان وجود دارد؛ استفاده از آن می‌تواند سبب ارزش‌افزوده در استان شود.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۵۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی امیری در ششمین همایش قشر بسیج کارگری ضمن تبریک ولادت امام جواد(ع) و شهادت شهید برونسی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم با محدودیت‌های و تنگناهای پیشرو انقلاب را به پیروزی رساندند، اظهارداشت:  مردم در زمان دوران هشت سال دفاع مقدس جهاد مهمی را انجام دادند و اکنون همان جهاد به گونه دیگری وجود دارد.

رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری خراسان جنوبی با اشاره به نام‌گذاری سال گذشته در موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی امام خامنه ای (حفظه الله) گفت: مصادیق اقتصاد مقاومتی مربوط به یک سال نبود و آغاز آن مربوط به سال گذشته نبوده و نباید در سال گذشته تمام شود، بلکه باید در لابه‌لای زندگی ما اجرایی شود.

وی با بیان اینکه هر اقدام ما می‌تواند در مسیر اقتصادی مقاومتی شکل بگیرد، ادامه داد: ما در حوزه کاری خودمان دو ساعت و30 دقیقه کار مفید می‌کنیم در حالی که هشت ساعت هزینه می‌کنیم و این وقت مفید برای کشور در هر سال 800 ساعت می باشد ولی در ژاپن 2 هزار و 400 ساعت است و ما باید تلاش کنیم زمان مفید کار خود را ارتقا دهیم.

رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی منابع ما کم است و باید آن را مدیریت کنیم، افزود: اقتصاد مقاومتی بحث عمومی است و مردم باید آن را در زندگی خود انجام دهند.

امیری با بیان اینکه استان ما یک درصد جمعیت کشور را دارد و این در حالی است که 0.5 درصد از ارزش‌افزوده کشور مربوط به استان ما است، یادآورشد: از وجود یک‌هزار و 200 نوع گیاه دارویی و محصولات استراتژیک همانند زرشک، زعفران و عنابی که در استان وجود دارد استفاده از آن می‌تواند سبب ارزش‌افزوده در استان شود.

رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری استان برآیند حوزه شهر و استان را برآیند حوزه خدمات دانسته و افزود: بر کسی پوشیده نیست که بسیج، بهترین گزینه برای طرح مطالبات بخش کارگری است.

امیری اضافه کرد: دلیل این مساله آن است که نهاد بسیج به هیچ دولت و ارگانی جز ولایت وابسته نیست و ما در حوزه بسیج کارگری موضوعات مختلف مربوط به این حوزه را پیگیری می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها