خبرهای داغ:
امروز انجام شد

آغاز رزمایش «الی بیت مقدس» در شهرستان ملایر

در اولین روز رزمایش «الی بیت مقدس» در شهرستان ملایر 3 گردان این رزمایش ساماندهی شدند و با حضور در منطقه عمومی جوزان برنامه‌های خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۵۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، در اولین روز رزمایش «الی بیت مقدس» در شهرستان ملایر 3 گردان این رزمایش ساماندهی شدند و با حضور در منطقه عمومی جوزان برنامه‌های خود را آغاز کردند همچنین در این روز کلاس‌های گروهان برای آمادگی بیشتر نیروها تشکیل شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با حضور در جمع بسیجیان و فرماندهان گردان‌ها و گروهان‌ها از نزدیک در جریان اجرای رزمایش قرار گرفته و در بازدید از نحوه اجرای رزمایش اظهار داشت: رزمایش باید با تمام توان به صورت کامل با هدف آمادگی بسیجیان انجام شود.

سردار غلامعلی ابوحمزه با بیان اینکه فضای این رزمایش یادآور دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: باید در این گونه رزمایش‌ها از نظر معنوی و نظامی، آمادگی خود را برای برخورد با هر گونه تهدیدی حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه ما تا آخر برای حفاظت از نظام و انقلاب ایستاده‌ایم، ادامه داد: یکی از اهداف اجرای این مانور ایجاد آمادگی لازم برای رویارویی با حوادث و بلایای طبیعی مانند زلزله بم است تا در صورت نیاز بتوانیم با حضور به موقع مؤثر باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: باید همواره برای حفظ دستاوردهای امام راحل (ره) و نظام آماده باشیم و برگزاری این رزمایش‌ها تمرینی برای این امر است.

در پایان نیز سردار ابوحمزه از دسته‌های واکنش سریع و بسیجیان آماده بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات