خبرهای داغ:
امام جمعه موقت نهبندان گفت: برگزاری یادواره شهدا در راس برنامه های فرهنگی شهرستان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۳۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی مومن زاده در یادواره شهدای کارگری شهرستان نهبندان اظهار کرد : شهدا با اهدای خون خود ولایت مداری و ولایت پذیری را نشان دادند و هدف از برگزاری و تشکیل یادواره های شهدا آن است که راه و اهداف خود را با راه و روش شهدا تنظیم کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق یاد خدا و ارزش ها برگزاری مراسم یاد بود شهدا است افزود: آنچه در شهرستان نهبندان به عنوان شهرستان سرداران شهید انتظار می رود آن است که جلسات شهدا پر رونق ترین و با شکوه ترین جلسات در شهرستان باشد.

امام جمعه موقت نهبندان ادامه داد: باید برگزاری یادواره های شهدا در راس امور فرهنگی شهرستان باشد چرا که این جلسات آگاهی بخش است و این موضوع وظیفه متولیان فرهنگ شهرستان را سخت می کند.

مومن زاده با اشاره به اینکه در تمام وصیت نامه های شهدا اطلاعت از رهبری و ولایت فقیه توصیه و تاکید شده است گفت: ولایت مداری با پیام و شعار تحقق پیدا نمی کند و باید کار عملی در این خصوص انجام شود چرا که پیام مهم و درس عملی شهدا ولایت مداری است.

وی تصریح کرد: امروز برخی افراد در کشور به گونه ای صحبت می کنند که می خواهند روحیه ی بی تفاوتی و بی مسئولیتی را در جامعه اشاعه دهند که این بر خلاف مسیر و راه شهدا است چون شهدا مجریان عملی امر به معروف و نهی از منکر بودند.

امام جمعه موقت نهبندان اضافه کرد : شهدا در مسیر بندگی خدا نشان دادند که دین کارآمد است و از طریق دین، معنویت و مقاومت می توان پیروز شد و امروز هم مشکلات کشور در سایه ولایت مداری، معنویت و مقاومت قابل حل است.

گفتنی است شهرستان نهبندان 15 شهید از جامعه کارگری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها