خبرهای داغ:
بخشدار نیم بلوک بر کیفیت بخشی هرچه بیشتر برنامه های هفته معلم تاکید کرد و گفت: این برنامه ها باید با رعایت صرفه و صلاح و به نحو مطلوب برنامه ریزی شود تا برنامه های امسال متفاوت تر و بهتر از سال های گذشته اجرا شود.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۳۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد شریف گلچین در جلسه ای که برای بزرگداشت مقام معلم و برنامه ریزی هفته معلم برگزار شد، در جمع مسئولان خضری دشت بیاض ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و مناسبت های این ماه اظهار کرد: آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی نقش بسیار مهمی در پیشرفت یک جامعه دارد.

 وی با بیان اینکه باید همانند جوامع پیشرفته دنیا به آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد نگاه ویژه ای داشته باشیم افزود: در این زمینه نقش معلم و آموزگار به عنوان مربی نیروی انسانی مورد نیاز بسیار ارزشمند و موثر است و به همین دلیل باید به این قشر از جامعه توجه ویژه ای داشته باشیم.

بخشدار نیم بلوک به برنامه های تدارک دیده شده برای هفته معلم در سطح بخش اشاره و عنوان کرد: تجلیل از مقام معلم باید به صورت یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود که در این راستا ضمن تمرکز زدایی و عدم اتکا به برنامه های استان و شهرستان لازم است تا در سطح بخش نیز برنامه های ویژه ای با همکاری ومشارکت فعال دستگاه های اجرایی و فرهنگی برای نکوداشت معلمین بخصوص معلمین روستایی برگزار شود.

 وی هم چنین بر کیفیت بخشی هرچه بیشتر برنامه های این هفته تاکید کرد و ادامه داد: این برنامه ها باید با رعایت صرفه و صلاح و به نحو مطلوب برنامه ریزی شود تا برنامه های امسال متفاوت تر و بهتر از سال های گذشته اجرا شود.

گلچین ادامه داد: بیش از 25 برنامه فرهنگی ـ هنری به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در بخش نیم بلوک برگزار می شود.

صابری مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش نیم بلوک نیز با اعلام برنامه های هفته معلم در سطح بخش گفت: در این بخش بیش از 400 معلم  برای تحصیل دانش آموزان تلاش می کنند که به منظور تجلیل از این قشر فرهنگی لازم است تا همه دستگاه ها و ادارات همکاری و مشارکت داشته باشند.

اسماعیلی فرمانده حوزه دانش آموزی شهید بهنام محمدی خضری دشت بیاض نیز به تشریح برنامه ها اشاره و بیان کرد: برنامه محوری تجلیل از مقام معلم با حضور مسئولین در سطح بخش، دعوت از سخنرانان، دعوت از روحانیون مستقر در روستاها برای اجرای برنامه های فرهنگی، برنامه های متناسب به دلیل تقارن با ایام البیض و وفات حضرت زینب، تامین امنیت، نصب پارچه متناسب با ایام هفته، آب پاشی و فضاسازی سطح شهر و نواختن زنگ سپاس از معلم در این هفته اجرا می شود.

وی یادواره شهیده قربانی، اردوهای مشترک عقیدتی، صبحگاه مشترک در مدارس، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی و دانش آموز، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از مربیان مهد کودک و پیش دبستانی، برگزاری مراسم و مستند سازی از این مراسم را ازدیگر برنامه ها در این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها